וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז יציין יום הולדת 12 בעזה, נבחרת האופניים תקיים מפגן תמיכה

במחווה לארז קלדרון, שנחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז יחד עם אביו ואחותו, כ-30 רוכבי נבחרת ישראל יערכו 12 סיבובים על קירות המסלול בוולודרום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

ארז קלדרון יציין מחר (חמישי) את יום הולדתו ה-12 בשבי חמאס. ארז נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז, ב-7 באוקטובר, יחד עם אביו עופר רוכב אופניים מקצועי ואחותו סהר בת ה-16. סבתו כרמלה ובת דודתו נויה נחטפו אף הן ונרצחו על ידי המחבלים.

הדס, אמו של ארז סיפרה לעמותת Free Our Kids המלווה את משפחות הילדים שנחטפו, שאהבתו הגדולה של ארז היא רכיבה על אופניים - כמו של אביו עופר שהוא רוכב מקצועי. הם רתמו את איגוד רוכבי האופניים בישראל שהרימו את הכפפה וכמחווה ליום הולדתו של ארז ובנוכחות אמו ומשפחתו, מחר בשעה 17:00 כ-30 רוכבי נבחרת ישראל מכל הארץ ירכבו עם מדי הנבחרת באולם הוולודרום ברמת החייל ויערכו 12 סיבובים על קירות מסלול האופניים.

ארז קלדרון, יחגוג יום הולדת 12 בעזה. פרטי, מערכת וואלה
מפגן תמיכה למשפחת קלדרון וקריאה לשחרור ארז בן ה-12 במיידי/מערכת וואלה, פרטי

במקביל יתקיים בכל רחבי הארץ מירוץ אופניים וירטואלי, אליו מוזמנים כל רוכבי האופניים בישראל שמתבקשים בקשה להעלות תמונה או סרטון רכובים על אופניים לרשת, עם הכיתוב וההשטאג #FREEOURKIDS_Il ותיוג העמוד @freeourkids_il. כשארז ומשפחתו יחזרו בתקווה במהרה מהשבי, יועברו אליו הסרטונים והברכות.

דפנה לנג, יו"ר איגוד האופניים בישראל: "קיבלנו פנייה מ-free our kids על כך שארז קלדרון נחטף לעזה עם אביו ואחותו ומחר יציין יום הולדת 12. הבנו שארז אוהב מאוד לרכב על אופניים ומיד נרתמנו לציין את יום הולדתו. רוכבי נבחרת ישראל וכן בני נוער יגיעו מחר יום חמישי לוולדרום, בשעה 17:00 ועל מסלול האופניים האולימפי שלנו בהדר יוסף יקיימו מפגן תמיכה למשפחת קלדרון וקריאה לשחרור במיידי את ארז, בני משפחתו וכל שאר החטופים".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully