וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישוב לסגל הקבוצה? ג'יימס הארדן הגיע למתקני האימונים של פילדלפיה

הכוכב של הסיקסרס שנמצא בסכסוך מתוקשר עם דריל מורי ולא הופיע עד כה לאף אימון של המועדון, שב לראשונה לעיר לקראת משחק פתיחת העונה נגד מילווקי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

יממה אחרי פתיחת עונת 2023/24 של ליגת ה-NBA ואחרי סאגה שנמשכה רוב הקיץ, ייתכן וסוף סוף ג'יימס הארדן יחזור לשחק כדורסל במדי פילדלפיה. הכוכב של הסיקסרס שכיוון כל הקיץ לעבור בטרייד מהקבוצה מהמזרח כשברשימת האופציות היו פיניקס, לוס אנג'לס קליפרס, מיאמי ויוסטון, הבריז מה"מדיה דיי" של הקבוצה ונעדר מהאימונים במשך כל טרום העונה, חזר היום (רביעי) למתקנים של פילדלפיה במטרה להתחיל ולהתאמן לקראת משחק הפתיחה של הקבוצה נגד מילווקי בלילה בין חמישי לשישי.

המשבר של הארדן ביחסים עם דריל מורי והרצון העז שלו לעזוב אמנם לא מבשרים ימים טובים של הגארד המוכשר במדי פילדלפיה, אך עצם התייצבותו היא התקדמות כלשהי שלו. יש רבים בתקשורת האמריקאית הטוענים כי הגעתו למתקני הקבוצה היא רק חלק מהתוכנית שלו לרקום טרייד בהמשך העונה ולכפות על ההנהלה עזיבה כמה שיותר מוקדם. הארדן אמנם יטוס עם הקבוצה למילווקי, אך לא ייקח כמובן חלק במשחק.

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
ישוב בזמן לפתיחת העונה? הארדן/רויטרס

על אף הופעתו לאימונים והרצון כביכול להצטרף לסגל, ישנה אפשרות שפילדלפיה תקנוס אותו על אי-הופעות למשחקים במידה ויחליט כי אינו רוצה לקחת חלק ולהיות בסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully