וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושלמת היחידה: ריאל מדריד שוב ניצחה את ברצלונה בקלאסיקו

דק (20 נק') בלט ב-64:65 הדרמטי, הקטלאנים שמטו יתרון 14. אולימפיאקוס חגגה על אפס, פרטיזן ניצחה את הכוכב בדרבי, אלבה הפתיעה את מילאנו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

המחזור החמישי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) כשבמוקד שתי ניצחה ריאל מדריד את ברצלונה בקרב בין שתי המושלמות היחידות ערב המחזור. קודם לכן, פרטיזן ניצחה את הכוכב האדום בדרבי הגדול של בלגרד, בבכורה של יאניס ספרופולוס על הקווים.

פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום בלגרד 84:88

הדרבי הגדול הבטיח רבות - וגם קיים. בסופו של דבר, הבכורה של יאניס ספרופולוס הסתיימה בהפסד, וכעת עומדת הכוכב האדום על 4:1, לעומת 4:2 של ז'ליקו אוברדוביץ'. פרטיזן פתחה בסערה וברחה ל-5:19, אולם שבאז נאפייר החזיר את הכוכב האדום לעניינים ובתום המחצית 42:42. ברבע השלישי הושלם המהפך, יאגו דוס סנטוס צלף שלוש שלשות וקבע יתרון שיא של 55:68 עם פתיחת הרבע האחרון. גמור? ממש לא: אלכסה אברמוביץ' הוליך קאמבק גדול, צלף שלשה והעניק למארחת 80:83, דקה לסיום. חבריו עמדו בלחץ ודייקו מהעונשין במאני טיים כדי להבטיח את הניצחון. אברמוביץ' הוביל עם 14 נקודות, זאק לידיי הוסיף 13 בעוד קווין פאנטר נעצר על 8. ג'ואל בולומבי קלע 16 לכוכב, נאפייר הוסיף 14 והחטיא זריקת עונשין גורלית בסיום.

שחקן פרטיזן בלגרד אלכסה אברמוביץ' מול שחקן הכוכב האדום בלגרד יאגו דוס סנטוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ווינר. אברמוביץ' מול דוס סנטוס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אלבה ברלין - מילאנו 82:85

פתיחת העונה הקשה של אטורה מסינה ושחקניו נמשכת, בעוד אלבה מציינת ניצחון בכורה במפעל העונה (וחמישי ברציפות על האיטלקים). סטרלינג בראון החזיק את אלבה קרובה במהלך המחצית הראשונה, שאבון שילדס העניק למילאנו 35:37 אחרי 20 הדקות הראשונות. ברבע השלישי החל ניקולה מירוטיץ' להתחמם והעניק לאורחת 59:71, שמונה דקות לסיום, אך בנקודה הזו מילאנו נתקעה. יוהאנס תימן וחבריו הפכו, כששחקן הפנים קבע 82:85, שבע שניות לבאזר. מירוטיץ' החטיא שתי שניות לסיום את הצ'אנס האחרון של מילאנו, וסיים ערב של 30 נקודות ו-12 ריבאונדי בטעם רע. שילדס הוסיף 25. תימן סיים עם 22 אצל המנצחת.

ריאל מדריד - ברצלונה 64:65

המפגש הלוהט בין שתי המושלמות של המפעל שוב הסתיימו עם ידה של אלופת אירופה על העליונה - כמו בסופרקאפ הספרדי, וכמו במחזור 3 ב-ACB. דווקא ברצלונה פתחה נהדר, כשיאן ואסלי העניק לה 6:16 מהיר. ברבע השני צמח היתרון ל-16:30 דרך ווילי הרננגומס, לפני שגבריאל דק הוליך ריצת 0:12 וצימק ל-30:28. אותו דק הוליך את הבלאנקוטס ל-39:49 לקראת סיום הרבע השלישי, סרחיו יוי קבע 41:55, אך הקטלאנים לא הרימו ידיים ותומאש סטרונסקי השווה ל-59:59, 45 שניות לסיום. אלכס אברינס איבד, פקונדו קמפאסו החטיא שתי זריקות עונשין, אך סטרונסקי השיב בהחטאה משלו ואלופת אירופה שרדה את המותחן. דק סיים עם 20, ונסן פוארייה הוסיף 14. הרננגומס נעצר על 13 בצד השני, וסלי הוסיף 12, בארסה סיימה עם 44 אחוז מהשדה, 25 אחוז ל-3 ו-56 אחוז מהקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אורחי כבוד

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון מתוק. קמפאסו/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיאקוס - אנאדולו אפס 57:75

אנאדולו ירדה לקרקע, סגנית אלופת אירופה חגגה ניצחון ראשון העונה שלא בהארכה. האדומים מפיראוס הציגו הגנת ברזל במחצית הראשונה, עצרו את אפס על 3 מ-17 מחוץ לקשת וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 25:33. המגמה הזו נמשכה גם במחצית השנייה, כשקוסטס פפאניקולאו ונייג'ל וויליאמס-גוס הובילו עם 14 נקודות כל אחד. מנגד רק אלייז'ה בריאנט קלע בספרות כפולות - 10 בלבד. שיין לארקין נעצר על 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully