וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

62 דקות לביברס נאתכו, פרטיזן בלגרד עם ניצחון 10 ברציפות

הקשר הישראלי היה שותף ל-0:4 בחוץ על רדניצ'קי 1923 והיתרון בפסגה על פני הכוכב האדום צמח לשבע נקודות. 65 דקות לרועי קהת ב-0:1 של סומגאיט על סבאח

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

ביברס נאתכו שיחק היום (רביעי) 62 דקות בניצחון החוץ של פרטיזן בלגרד 0:4 על רדניצ'קי 1923. הקשר הישראלי פתח כרגיל בהרכב והוחלף בדקה ה-62, כשמיד לאחר מכן מחליפו נמניה ניקוליץ' הבקיע את השני של פרטיזן. סלדאניה, שבישל בדקה ה-34 לאלדו קאלולו, התכבד בשלישי בדקה ה-81 ולניקוליץ' היה זמן לחגוג צמד שש דקות לאחר מכן.

משחק ההשלמה הזה מהמחזור הרביעי היווה ניצחון 10 ברציפות של מוליכת הליגה הסרבית, שמקדימה כעת בשבע נקודות את הכוכב האדום בלגרד של ברק בכר ועומרי גלזר. לאלופה עדיין חסר משחק וכזכור גם הדרבי בין השתיים שאמור היה להיערך במחזור התשיעי, נדחה וטרם נקבע לו מועד חדש.

נאתכו עד כה עם חמישה שערי ליגה לצד ארבעה בישולים, כשהוא חולק את הפסגה בקטגוריית האסיסטים. סלדאניה הברזילאי הוא מלך שערי הליגה עם שמונה כיבושים.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. רויטרס
פרטיזן לא עוצרת. ביברס נאתכו/רויטרס

רועי קהת פתח בהרכב של סומגאיט, שניצחה 0:1 בבית את סבאק באקו במשחק השלמה מהמחזור השני בליגה האזרית. קהת כבש לפני כשבועיים וחצי את שער הבכורה שלו והפעם הוחלף בדקה ה-65. קבוצתו התקדמה למקום השישי בזכות הניצחון על היריבה לה הפסידה 3:1 רק לפני ארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully