וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי יחלוק חדר: "העקרונות המקצועיים שלי יהיו כעת במקום שני"

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 12:46

חלוץ מכבי תל אביב הודה שוויתר כדי לחזור לנבחרת ישראל, ומביע חרטה על העימות התקשורתי. בניון הבהיר: "אני ואלון תמיד אמרנו שהדלת פתוחה בפני כל שחקן במסגרת הכללים". זוארץ מסופק: "הם מצאו את הדרך לשמש דוגמה ולהפגין את הביחד שאנחנו זקוקים לו". גם אצילי יחזור?

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל אחרי הפיוס עם המנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון, וחלוץ מכבי תל אביב מבהיר שהוא יסכים לחלוק חדר, בניגוד לעקרונותיו המקצועיים, ושלמעשה הוא זה שוויתר כדי לשוב לנבחרת ולייצר את האיחוד. זהבי העלה תמונה בחשבון האינסטגרם שלו שכינה את המצב "צו 7". גם יוסי בניון הבהיר שזהבי חזר כי הסכים למלא את החוקים שהוא והמאמן אלון חזן קבעו. זהבי העמיד את עצמו לעניין ללא תנאים. בעבר, כזכור, דובר על כך שיהיה בחדר אחד עם אוסקר גלוך.

כמו כן, קיימת אפשרות שעומר אצילי יחזור לנבחרת. סוכנו של אצילי הוא רונן קצב, שהינו גם הסוכן של ערן זהבי, ובעבר היה גם הסוכן של יוסי בניון. קצב הוא זה שתיווך בין זהבי לבניון, והפגישה הבוקר נערכה בביתו. לאור כל זאת, תיתכן גם האפשרות שאצילי - שהיה בעונה שעברה שחקן הליגה בטוב ביותר בארץ - יוקפץ בחזרה למדי הנבחרת.

ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל - צו 7. אינסטגרם, ערן זהבי, צילום מסך
ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל - צו 7/צילום מסך, אינסטגרם, ערן זהבי

זהבי בעצמו העלה פוסט באינסטגרם שבו הוא התייחס לחזרתו לנבחרת וכתב: "המדינה שלנו נמצאת בשעה שאיש מאתנו לא דמיין, כואבת וצמאה לאחדות בדרך לניצחון. ברגעים כאלה כל אחד חייב לתרום בחלקת האלוהים הקטנה שלו. זה צו 8 לכולנו. העקרונות המקצועיים שלי, בהם דבקתי לאורך כל הקריירה, יהיו כעת במקום שני ללב שלי ולמען המטרה להביא שמחה למדינת ישראל ולנבחרת ישראל בדרך להעפלה ליורו 2024".

"נאמרו דברים בשעת כעס וכאב שלא היו צריכים להיאמר ומוטב היה שלא ייאמרו, עכשיו זאת העת לאהבת חינם ועשייה משותפת, ללא תנאים. תמיד הייתי גאה ללבוש את מדי נבחרת ישראל, לשמוע את שירת התקווה ולתת את כולי למען הצלחתה. אני שמח על הנכונות של יוסי ואלון להתחיל הכל מחדש ומאמין כי יחד עם כל שחקני הנבחרת והצוות נתמודד בהצלחה עם האתגר המקצועי הלא פשוט שנכפה עלינו בלוח המשחקים".

יוסי בניון: "האתגר הלאומי הניצב בפנינו בעקבות המלחמה שנכפתה עלינו, מחייב את כולנו לעשות הכל כדי לנצח. בכל מקום ובכל זירה. והדרך היחידה לעשות זאת, היא יחד. אני ואלון תמיד אמרנו שהדלת פתוחה בפני כל שחקן, ודאי עבור ערן, במסגרת הכללים שחשבנו שהם לטובת הנבחרת. אין משקעים, אין כעסים, הכל מתחיל מחדש לטובת מטרה שגדולה מכולנו"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ערן זהבי עם יוסי בניון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יישרו את המחלוקת ביניהם למען הנבחרת. בניון וזהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אני לא יכול להיות שמח בימים אלה, אלא רק לברך על כך שיוסי בניון, אלון חזן וערן זהבי מצאו את הדרך לשמש דוגמה ולהפגין את הביחד שאנחנו זקוקים לו כל כך כעת. האתגר המקצועי בנסיבות הנוכחיות אדיר, אבל נבחרת ישראל תהנה מכל הכשרונות שלנו לטובת הגשמת חלום ההעפלה ליורו בתקווה שהחיוך יחזור לכולנו".

כזכור, לפני קצת יותר משנה הדהים אלון חזן במסיבת עיתונאים לפני משחק הנבחרת מול אלבניה, כשחשף שערן זהבי הכוכב הגדול לא נכלל בסגל הנבחרת משום שהוא סירב לחלוק חדר עם שחקן נוסף בבית המלון לפני המשחק.

חזן אמר באותה מסע"ת ש"ערן הסביר בדרך טובה שזה קשה ויפגע בו בהכנה המקצועית. יכול להיות שהוא לא יהיה חלק מהסגל עד שהדברים ישתנו, אמרתי לו שאני לא יכול לספק לו את הדברים האלה כרגע, כרגע כולם בזוגות בחדרים כדי שהוותיקים ייתנו לצעירים מושג מה זה נבחרת ישראל. הוא אמר שהוא רגיל להיות כך במועדונים שהוא משחק, ונאלצנו לוותר על שירותיו. זה לא אומר שהוא סיים את דרכו בנבחרת, אין לנו שום משקעים מולו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully