וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אתכם: יוקיץ' חגג על הלייקרס, פיניקס ניצחה את גולדן סטייט

עודכן לאחרונה: 25.10.2023 / 7:56

עונת ה-NBA נפתחה עם הצהרה של דנבר האלופה הטרייה, שנהנתה מטריפל דאבל של הכוכב שלה שסחף ל-109:117. לברון קלע 21 ב-29 דקות. בוקר (32) הוביל את הסאנס ל-104:108 מרשים ללא בראדלי ביל. בכורה מוצלחת לנורקיץ', כריס פול רשם בכורה מנגד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10/ספורט1

ליגת ה-NBA חזרה הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שני משחקים גדולים: האלופה דנבר קיבלה את טבעות האליפות והוציאה את העונה לדרך עם ניצחון על לברון והלייקרס. פיניקס, עדיין ללא בראדלי ביל, הרשימה עם ניצחון חוץ על גולדן סטייט.

קווין דוראנט פיניקס כריס פול גולדן סטייט. רויטרס
משחק פושר של דוראנט, אבל ניצחון מרשים על כריס פול וגולדן סטייט/רויטרס

גולדן סטייט (1:0) - פיניקס (0:1) 108:104

קווין דוראנט זכה לסרטון הקדשה מאקסית שלו באורקל ארנה ועל הפרקט הוא חגג ניצחון מרשים עם הקבוצה שלו, ששיחקה בלי בראדלי ביל הכוכב הנוצץ שהגיע בקיץ בטרייד מוושינגטון. בצד השני כריס פול רשם בכורה בגולדן סטייט, שחסרה את דריימונד גרין ונחלה הפסד כואב כבר בפתיחת העונה.

אחרי רבע ראשון שקול, פיניקס עשתה את הבריחה ראשונה עם ריצת 2:14 ברבע השני שהסתיים ב-18:33 שסידר לאורחים יתרון 46:61 בהפסקה. אלא שגולדן סטייט הסתערה על פיניקס ברבע השלישי עם 3:17 בתוך קצת יותר משלוש דקות והפכה את התוצאה עם 80:86 בסוף הרבע. ריצת 0:8 בפתיחת הרבע הרביעי של דוראנט וחבריו כפתה שוויון 88 ונתנה את האות למותחן גדול שנמשך עד לדקות האחרונות. כריס פול, השחקן הכי מנוסה על הפרקט, קלע ג'אמפ קריטי שהחזיר את גולדן סטייט לפיגור 100:99 בלבד ולאחר מכן חטף כדור מאוגוקי כשנותרו 1:45 דקות בלבד לסיום. אלא שאחרי שתי החטאות עונשין קריטיות של קומינגה שהיה יכול להחזיר את היתרון לווריירס, אוקוגי החזיר בגדול על האיבוד שלו עם שלשה מהפינה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דווין בוקר פיניקס. רויטרס
ייקח את פיניקס עד הסוף? דווין בוקר/רויטרס

קרי סחט בצד השני עבירה מסטף קרי שקלע פעמיים מהקו, אבל אריק גורדון לא היסס בצד השנה ותפר שלשה מטר מאחורי הקשת שקבעה יתרון 101:106 לפיניקס. גמור? לא אצל סטף קרי שנהנה מריבאונד התקפה של קומינגה אחרי החטאה של פול ותפר שלשה בצד השני. פיניקס לקחה פסק זמן ביתרון 104:106 כשנותרו 30 שניות לסיום המותחן. הכדור הגיע לדווין בוקר שסחט את השעון, ניצל את הדאבל טים עליו ומצא את יוסוף נורקיץ' שקלע את הסל אולי הכי חשוב במשחק. קליי תומפסון החטיא שלשה קשה מנגד ופיניקס חגגה בסיום.

דווין בוקר הוביל את הסאנס עם 32 נקודות ו-8 אסיסטים, קווין דוראנט רשם משחק סולידי של 18 נקודות באחוזים לא טובים (7 מ-22) אבל יוסוף נורקיץ' רשם בכורה מצוינת בסאנס עם 14 נקודות ו-14 ריבאונדים, כולל הסל המכריע. ג'וש אוקוגי היה האקס פקטור עם 17 נקודות ושלשה אחת קריטית. מנגד, כריס פול קלע 14 בבכורה בגולדן סטייט והוסיף 9 אסיסטים, אבל החטיא את כל שש הזריקות שלו מחוץ לקשת. סטף קרי הוביל עם 27 באחוזים רעים (8 מ-20) וגם קליי תומפסון לא היה במיטבו (15).

ניקולה יוקיץ' דנבר. רויטרס
האם העונה תהיה קבוצה שתצליח לעצור אותו ואת הקבוצה שלו? ניקולה יוקיץ' חוגג/רויטרס

דנבר (0:1) - לוס אנג'לס לייקרס (1:0) 107:119

אחרי המתנה ארוכה ליגת ה-nba חזרה כשדנבר האלופה הטרייה קיבלה את הכבוד להוציא לדרך את העונה החדשה עם ניצחון מול הקבוצה של לברון, אותה היא הדיחה בחצי גמר המערב אשתקד. שחקני דנבר קיבלו את טבעות האליפות לפני המשחק כשברקע הונפו 10 דגלי ארה"ב כהזדהות עם עשרת החטופים האמריקנים שנמצאים בשבי החמאס. על הפרקט ראינו את דנבר מסתערת עם 20:34 כבר ברבע הראשון, כשהאלופה ברחה עד 18 הפרש ברבע השני.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
פתח את עונתו ה-21. לברון ג'יימס/רויטרס

אלא שלברון וחבריו לא ויתרו. למרות שדייויס נעלם לגמרי במחצית השנייה, סלים של לברון ו-ווד בפתיחת הרבע המכריע צימקו את הפיגור עד ל-87:84. אלא ששלשה של ניקולה יוקיץ' נתנה את האות לבריחה של דנבר, שעם ריצת 0:10 עלתה ליתרון 90:101 ממנו הלייקרס כבר לא הצליחו לחזור, בטח שבלי דייויס שנעלם לגמרי וראה את יוקיץ' חוגג עליו עם סלים קלים וגם כמה אסיסטים מכריעים.

מייקל מאלון מאמן דנבר. רויטרס
מייקל מאלון מאמן דנבר עם טבעת האליפות/רויטרס

ניקולה יוקיץ' המופלא רשם, איך לא, טריפל 106 בקריירה עם 29 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. ג'מאל מארי הוסיף 21 וקנטביוס קולדוול פופ הוסיף 20. בעונתו ה-21 בליגה לברון ג'יימס, השחקן המבוגר ב-NBA שיחק 29 דקות בהן קלע 21 נקודות. טאורן פרינס רשם בכורה טובה עם 18 נקודות, אבל אנתוני דייויס שחגג עם 17 נקודות במחצית הראשונה, נעלם עם 0 נקודות ו-0 מ-6 מהשדה במחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully