וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד אדיר לכריסטיאנו רונאלדו, אל נאסר מושלמת בליגת האלופות

הפורטוגלי שנמצא בכושר מצוין הוביל את קבוצתו ל-3:4 על אל דוחייל הקטארית עם שערים מהאוויר ומחוץ לרחבה, בנוסף בישל לטאליסקה. גם מאנה הבקיע

תקציר: אל נאסר - אל דוחייל 3:4/ספורט1

הופעה גדולה של כריסטיאנו רונאלדו שכבש שני שערים מרהיבים וגם בישל, הובילה את אל אל נאסר ל-3:4 על אל דוחייל הקטארית, ניצחון שבזכותו הסעודים שמרו על מאזן מושלם בתום המחזור השלישי בליגת האלופות של אסיה.

כריסטיאנו רונאלדו עוד היה שקט במחצית הראשונה שבסיומה ירדו המקומיים ביתרון 0:1 משער של אנדרסון טליסקה, לו CR7 בישל, אבל במחצית השנייה כבר זכינו למשחק מטורף. סאדיו מאנה הסנגלי הכפיל את יתרון בדקה ה-56, הפנומן הפורטוגלי כבש את שערו הראשון בדקה ה-61 בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה ובחלוף 20 דקות השלים צמד בבעיטת וולה מקצה הרחבה. בין לבין איסמעיל מוחמד (63) ואלמואז עלי (67) צימקו את התוצאה ומייקל אולונגה אפילו צימק ל-4:3 בדקה ה-85, אבל זה לא הספיק לאורחים שבסופו של דבר הפסידו.

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ אל נאסר. GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ אל נאסר/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו בן ה-38 הוא הכובש המצטיין בכל העולם בשנת 2023, לזכותו כבר 43 שערים בכל המסגרות, כולל במדי נבחרת פורטוגל. רק בעונה הנוכחית באל נאסר כבש 11 שערים ובישל עוד חמישה בתשעה מחזורים בליגה הסעודית ובליגת האלופות מאזנו עומד על שלושה שערים ובישול בשלושה משחקים.

* במשחק נוסף שנערך היום בליגת האלופות של אסיה, אל עין הביסה 1:4 את אל פאייח מערב הסעודית. עומר אצילי שוב לא נכלל בסגל של אלפרד סחרודר כאשר חבריו ניצחו בקלות ושמרו גם כן על מאזן מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully