וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכדורגל הישראלי מצדיעים לברק בכר אחרי הנאום: "על הבמה הגדולה, מלך!"

24.10.2023 / 21:16

מאמן הכוכב האדום בלגרד תקף את ראשי הכדורגל על היחס לישראל, מקורבי בכר מאשרים: "היה לו חשוב לומר את זה במעמד רשמי של אופ"א". בסרביה התרגשו, בישראל משבחים: "אם למנהיגים שלנו היה רבע מהאומץ שיש לבכר..."

תקציר: רדניצקי - הכוכב האדום בלגרד 4:3/ספורט1

הנאום של ברק בכר הערב (שלישי) ריגש מאוד את חובבי הכדורגל הישראלי, אחרי שהמאמן של הכוכב האדום תקף בבוטות את ראשי הכדורגל העולמי על היחס שלהם לישראל אחרי הטבח הרצחני בדרום, ועל האכזבה שחשו רבים על השתיקה של אנשי הענף בעולם - מריאל מדריד ועד ברצלונה, מליברפול ועוד אופ"א ופיפ"א. "איפה הכבוד לנרצחים?", שאל בכר בקול נרגש.

התגובה של תומר בסן לנאום של ברק בכר. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של תומר בסן לנאום של ברק בכר/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה של ניב אנטמן לנאום של ברק בכר. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של ניב אנטמן לנאום של ברק בכר/צילום מסך, אינסטגרם
גל הראל משבח את ברק בכר. אינסטגרם, צילום מסך
גל הראל משבח את ברק בכר/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה של שלומי אזולאי לנאום של ברק בכר. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של שלומי אזולאי לנאום של ברק בכר/צילום מסך, אינסטגרם

גורם המקורב לבכר אמר על הנאום: "היה חשוב לו מאוד דווקא במעמד של מסיבת עיתונאים רשמית של אופ"א ושל ליגת האלופות להגיד את הדברים שאמר. כל הצוות ועומרי גלזר לוקחים קשה את המצב, ובכר עוד יותר כי המשפחה שלו בארץ. הוא אמר את הדברים מהלב".

גם בסרביה לא יכלו להישאר אדישים לנאום, וב"blic" הסרבי נכתב: "בכר התפרק מבחינה רגשית, ויום לפני המשחק של קבוצתו מול לייפציג בגרמניה סיפר מה עובר עליו ועל משפחתו, ושלח מסר נוקב לראשי הכדורגל העולמי".

כאמור, גם בכדורגל הישראלי רבים ידעו להעריך את הדברים של בכר. תומר בסן, שהיה הפיזיותרפיסט של מכבי חיפה במשך שש שנים, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אם למנהיגים שלנו היה רבע מהאומץ שיש לך, מבטיח לכם שהיה לנו טוב יותר והם היו מקבלים בראש... תודה קואץ', בבמה הגדולה של הכדורגל, לא מפחד להעיר את העולם". ניב אנטמן כתב "נאום מעורר השראה על הבמה הגדולה של הכדורגל, מלך!". גל אראל, איש הפועל חיפה, כתב פשוט "תודה", לצד דגל ישראל. גם שלומי אזולאי, רז מאיר ורבים אחרים הביעו את הערכתם לדברים של בכר.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully