וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון הודיעה על מותו של נשיא המועדון, ביל קנרייט

איש העסקים שבמהרה הפך לאחד מיוצרי הקולנוע והתיאטרון המצליחים בבריטניה ורכש את הטופיז ב-1999, הלך לעולמו בגיל 78

תקציר: ליברפול - אברטון 0:2/ספורט1

מרבית קבוצות הפרמיירליג בחרו שלא להזדהות עם ישראל בימים הקשים שהיא עוברת והסתפקו בדקת הדומיה ובענידת הסרטים השחורים "לזכר הקורבנות בישראל ובפלסטין" בהתאם להחלטת ראשי הליגה, שגם קבעו כי תיאסר הכנסת דגלי ישראל ופלסטין לאצטדיונים, אולם אם יש מועדון אחד שבחר לכבד לפחות את אוהדי הקבוצה הישראלים זהו אברטון. בעוד שבמועדונים כמו ליברפול התנהגו לישראלים בצורה מחפירה וסירבו אפילו לכבד את אוהדי הקבוצה שנרצחו בבתיהם, באברטון הודיעו כי משחק הבית הבא של הקבוצה יוקדש לבני משפחת קוץ שנרצחו.

הערב (שלישי) נודע כי אברטון לא כואבת רק את כאבם של הישראלים, אלא גם מתאבלת על נשיא המועדון ביל קנרייט שהלך לעולמו. קנרייט בן ה-78 הלך לעולמו אתמול בערב כשמשפחתו והאנשים הקרובים אליו מקיפים אותו.

ביל קנרייט, נשיא אברטון. GettyImages
ביל קנרייט, נשיא אברטון/GettyImages

קנרייט הצטרף לאברטון כבר ב-1989 ואת המועדון הוא רכש כעבור עשור בעלות של 20 מיליון ליש"ט. קנרייט נולד בליברפול והחל את דרכו דווקא בתור שחקן קולנוע, אבל במהרה הוכח לו ולסובביו שהייעוד שלו הוא בתור יזם שבמהרה גם הפך לאחד מיוצרי הקולנוע והתיאטרון המצליחים בבריטניה. ברחובות העיר ליברפול, הוא לעולם היה ויהיה אוהד אברטון לפני הכל. ב-2016 הוא מכר חצי ממניותיו באברטון ועם השנים מכר מניות נוספות, אבל נשאר נשיא המועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • אברטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully