וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דווקא עכשיו": ריף מסיקה קורא להחזרת ערן זהבי לנבחרת ישראל

"אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעם ישראל חיוך קטן בימים קשים אלה", כתב שחקן אום אל פאחם, "ששני הצדדים יעשו מה שצריך כדי לחגוג עלייה היסטורית ליורו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

נבחרת ישראל תיאלץ לקיים ארבעה משחקים תוך תשעה ימים בניסיון להשיג את הכרטיס הנכסף ליורו 2024. המשחק מול קוסובו נקבע ל-12 בנובמבר, ולאחר מכן תפגוש הנבחרת של אלון חזן את שוויץ (15 בנובמבר), רומניה (18 בנובמבר) ואנדורה (21 בנובמבר), בתקווה שהעומס הרב לא ימנע את הגשמת חלום ההעפלה.

מי שלא אמור להיות חלק מהסגל - לפחות בהתבסס על משחקי העבר - הוא ערן זהבי, אולם לאחרונה יש עוד ועוד קולות שקוראים לכוכב וליוסי בניון לשים את המשקעים בצד ולפעול לטובת החזרת חלוץ מכבי תל אביב לסגל לאור ההזדמנות הגדולה.

"דווקא עכשיו, אחרי השבת השחורה של השביעי באוקטובר, דווקא עכשיו כשהכדורגל הפך מינורי וטפל, הייתי רוצה לראות את האיש הזה במדים הלאומיים", כתב ריף מסיקה בחשבון האינסטגרם שלו, לצד תמונה של זהבי במדי הנבחרת. "הסיבות לפרידה ידועות, אבל באמת שאותי זה לא מעניין. ששני הצדדים יעשו מה שצריך לעשות כדי לחגוג עלייה היסטורית ליורו בחודש הבא".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
רוב אוהדי הנבחרת לא היו מתנגדים לראות אותו שב לסגל. זהבי/ברני ארדוב

שחקן אום אל פאחם הוסיף וכתב: "אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לעם ישראל חיוך קטן בימים קשים כאלה. תבינו! אני רוצה לשמוע את התקווה מתנגנת באמצע הקיץ במשחקים בגרמניה. רוצה את ישראל מאוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully