וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מוכרת חולצות של זלקה, גררו: "המצב בישראל מאוד רע"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 20:34

קפטן חדרה התגייס למילואים בתחילת המלחמה וזכה לתמיכה עצומה, אקס מכבי תל אביב מקווה לפגוש אותה עם זוריה בקונפרנס. בפיב"א החליטו לדחות את משחקי נבחרת הנשים במוקדמות אליפות אירופה. זיו מורגן נפרד מחברו הקרוב. עדכונים שוטפים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10/ספורט1

בזמן שהמלחמה בעזה ובישראל נמשכת אחרי פיגועי הטרור של ה-7 באוקטובר, עולם הספורט ממשיך להגיב לסכסוך הדמים במזרח התיכון, כשרבים מגבים את ישראל בעוד בעולם המוסלמי תומכים בפלסטינים. עדכונים שוטפים.

נלי תגר ואיתן כץ, מאמן נערים ג' מכבי יפו עם שחקני הקבוצה והילדים מעוטף עזה. מכבי יפו, אתר רשמי
נלי תגר, קבוצת נערים ג' של מכבי יפו וילדי העוטף בנווה צדק/אתר רשמי, מכבי יפו

20:00: מכבי קביליו יפו פועלת למען ילדי העוטף ואזרחי ישראל, ובראשה הקשר הניגרי ג'ון אוגו שנשאר בארץ למרות המלחמה ומכאן מבצע פעולות הסברתיות חשובות למען ישראל ואף תרם דם כדי להזדהות ולתמוך. בנוסף, שחקני קבוצת נערים ג' בראשות המאמן איתן כץ, ביקרו היום ילדים עקורים מישובי עוטף עזה השוהים במלון נווה צדק, שיחקו איתם ורוממו את רוחם. "גם בימים אלה שבהם אסורה הפעילות הספורטיבית, משתדלים שחקני מחלקת הנוער לקיים סוג של שגרת חירום", מסרו ביפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן זוריה לוגנסק אדוארדו גררו. מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק, אתר רשמי
מקווה לפגוש את חבריו ממכבי תל אביב. גררו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק

18:15: הפועל גליל עליון הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם קבוצת הבת גלבוע ברוש. המשמעות היא ששתי הקבוצות יקיימו אימונים משותפים בעקבות המצב הביטחוני.

16:40: כשישה מרצים מקמפוס וינגייט במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, יחד עם סטודנטים ואנשי צוות מתחום הספורט יצאו ביום ג' ליום שלם לים המלח, שם שוהים ילדי העוטף והדרום, במטרה להעביר יום ספורט עתיר פעילויות והפעלות שיאפשרו להם, אולי קצת, לשחרר לחצים ולעשות להם כיף. הצוותים התחלקו בשלושה בתי מלון- הואזיס, הרודס ולאונרדו קלאב. לימור מזרחי, מרצה במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט: "ידענו שהילדים והילדות זקוקים לכמה שעות של הפוגה ושחרור מהתקופה המורכבת בה אנו נמצאים והרעיון עלה מתוך ידיעה שקמפוס וינגייט בהחלט יכול לתרום ערך מוסף בפעילויות ספורטיביות, קלילות ומהנות שיאפשרו, ולו במעט, להמתיק את יומם ולעודד את רוחם, הפיזית והנפשית. שמחנו לראות אותם נהנים ומייחלים לימים טובים ושקטים".

15:10: אדוארדו גררו, החלוץ הפנמי ששיחק בישראל במכבי תל אביב, בית"ר תל אביב בת ים, הפועל ובית"ר ירושלים, התראיין באוקראינה לקראת המשחק נגד האקסית בקונפרנס ליג בעוד כשבועיים: "המצב בישראל מאוד רע. אני מדבר לפעמים עם החברים ומתעדכן, הם כולם מקווים שיהיה בסדר. אני מאוד מקווה שנשחק נגד מכבי תל אביב ומאחל שיהיה שלום באוקראינה, בישראל ובכל העולם. מקווה שנשחק נגד מכבי ושנשיג תוצאה טובה, אנחנו מאמינים שזה יקרה".

טל ברודי בלוויה של ווילי סימס. ראובן קסטרו
טל ברודי/ראובן קסטרו

13:00: כדורסלן העבר טל ברודי כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "מנהיגי חמאס נהנים מהחיים בקטאר בזמן ש-20-30 אלף מהחיילים שלהם עומדים להימחות מעל פני האדמה, לצערנו עם הרבה נזק משני. הם מנסים למנוע מתושבי עזב לעזוב את בתיהם, שעכשיו משמשים לפעילות טרור. לא אכפת להם, הם כבר גנבו את הכסף שהוענק לעם הפלסטיני והם חיים ברווחה בקטאר".

הפועל חדרה תמכור חולצות של מנשה זלקה. הפועל חדרה, אתר רשמי
החולצה של זלקה/אתר רשמי, הפועל חדרה

12:19: משחקי נבחרת ישראל בכדורסל נשים מול אירלנד ולטביה במוקדמות אליפות אירופה, שאמורים היו להיערך במהלך נובמבר, נדחו ל-8 ול-11 בפברואר 2024. תחילה ביקש האיגוד הישראלי מאירלנד להחליף ביתיות, אך האיגוד האירי סירב. בפיב"א החליטו לדחות גם את המשחק מול לטביה, אף שכלל לא אמור היה להיערך בגבולות ישראל.

10:13: הפועל חדרה הודיעה שתמכור חולצות של מנשה זלקה, שכזכור התגייס למילואים בתחילת המלחמה. "לאור ביקוש גדול מצד כלל אוהדי הכדורגל בישראל, הפועל חדרה מוציאה מהדורה מיוחדת של חולצת משחק של הקפטן והלוחם מנשה זלקה, הכוללת דגל ישראל ואת הכיתוב 'ביחד ננצח'. מחיר החולצה יהיה 180 שקלים. כל הפרטים בנוגע להזמנת החולצה יופיעו באתר ובדף הפייסבוק של הפועל חדרה".

10:02: בליגת הכדורגל הדרום אפריקאית אסרו על מאמנים להתייחס למלחמה בישראל. מאמן TS גלקסי סיאד ראמוביץ', מוסלמי גאה, החל לדבר על הנושא אחרי משחק קבוצתו - אך רשת הטלוויזיה "סופרספורט" קטעה את דבריו. "אנחנו כבר רגילים למוסר הכפול הזה", אמר. "האם לשחקני מנצ'סטר סיטי אסור היה ללבוש חולצות של אוקראינה לפני משחקי ליגה? אם חיי אוקראינים חשובים, למה לא חיי פלסטינים? משתמשים בספורט כדי לנרמל הימורים ומכירת אלכוהול, אפילו שיודעים שזה הורג אנשים. הכסף קונה לך שתיקה. דרום אפריקה עברה אפרטהייד, ופלסטין עוברת את אותו הדבר מול עיני העולם".

8:00: זיו מורגן שמשחק בקלוז' הרומנית, פרסם פוסט ותמונה לזכרו של חברו, אסף אדברג, שנרצח במסיבה ברעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully