וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השודד שפרץ לביתו של בנזמה: "עקבתי אחריו, הוא לא אדם קדוש"

פושע שעומד בראש כנופיית שודדים, התראיין בספרד: "הכדורגלנים אשמים, הם אלה שמפרסמים תמונות עם שעונים במיליון יורו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

מזה שנים ארוכות סובלים כדורגלנים בכירים מפריצות של שודדים לבתיהם. בשנים האחרונות העניין הפך למגפה של ממש ולצערם הרב, גם ערן זהבי ובני משפחתו חוו טראומה מהסוג הזה.

אמש (שני) באופן מפתיע, שודר בתכנית הטלוויזיה Y ahora Sonsoles בספרד ריאיון עם לא אחר מאדם בעומד בראש כנופייה של שודדי סלבס - שסיפר על מעשיו בעבר. השודד ישב עם הגב למצלמה וכמובן ששמו לא פורסם.

"ברגע שאני מזהה אדם מפורסם, אני מתחיל לעקוב אחריו בקפדנות. זה תהליך שיכול לקחת חודשים... אני מחכה להזדמנות שהוא לבד בבית", אמר השודד המנוול.

השודד המשיך: "אני זה ששדד את הבית של כריסטיאנו רונאלדו באי מדיירה. אני מעריך שיצאנו משם עם פריטים בשווי של כ-2 מיליון יורו, אבל בסוף הצלחנו לקבל רק 300 אלף - וחילקנו את זה בין ארבעה שותפים. זה לא היה מוצלח".

שחקן אל איתיחאד, קארים בנזמה. Khalid Alhaj/MB Media, GettyImages
"גם הוא יודע מה החטאים שלו". בנזמה/GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

בינואר 2022 ריאל מדריד שיחקה נגד אלצ'ה וביתו של קארים בנזמה נותר ריק ונשדד: "בנזמה היה אחד הכדורגלנים שעקבנו אחריהם. היה שודד אחד שנתפס... ובכן אני זה ששדד אותו ולא נתפס", אמר הפושע בתכנית הטלוויזיה, " אני יכול להגיד לכם שהוא רחוק מלהיות קדוש, גם הוא עצמו יודע בדיוק מה החטאים שלו".

השודד גם האשים: "הכדורגלנים אשמים כי הם מעלים לרשתות החברתיות תמונות של עצמם עונדים שעונים של 300 אלף יורו, 500 אלף יורו, מיליון יורו... אתם יודעים שהמחיר של ק"ג זהב יותר יקר היום מק"ג של קוקאין?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully