וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אחרי 12 שנה: טקסס ריינג'רס עלתה לוורלד סיריס

הריינג'רס הביסו את יוסטון 4:11 במשחק 7 ב-ALCS, בסדרה בה אף קבוצה ביתית לא ניצחה. אריזונה כפתה משחק 7 לאחר 1:5 בפילדלפיה

שחקן טקסס ריינג'ס נתניאל לואו חוגג העפלה לוורלד סיריס. Carmen Mandato, GettyImages
שחקן טקסס ריינג'ס נתניאל לואו חוגג העפלה לוורלד סיריס/GettyImages, Carmen Mandato

בוורלד סיריס של 2019 נרשם תקדים בכל ענפי הספורט האמריקני, כשוושינגטון נשיונלס זכתה בוורלד סיריס בסדרה של שבעה משחקים מול יוסטון, בה אף קבוצה ביתית לא רשמה ניצחון. ההיסטוריה חזרה על עצמה הלילה (בין שני לשלישי), כשהאסטרוס שוב בצד הלא נכון שלה. טקסס ריינג'רס ניצחה ביוסטון 4:11 במשחק 7 ב-ALCS ועלתה לוורד סיריס לראשונה מ-2011.

מקס שרצר, שפתח גם במשחק 7 של 2019, החל את המשחק בריינג'רס, שעלו ליתרון מהיר 1:4 בסיוע הומראן ראשון מבין שניים של אדוליס גרסיה, אבל הוחלף במהלך האינינג השלישי על ידי ג'ורדן מונטגומרי. באינינג הרביעי, ביתרון 2:4, המשחק נפתח לרווחה, כשטקסס שמה ארבע ריצות על הלוח וברחה ל-2:8. הריינג'רס המשיכו להכות, גרסיה חבט להומר השני וסיים עם משחק ענק של ארבע חבטות, שני הומרים וחמש הכנסות רצים.

ב-NLCS כפתה אריזונה משחק 7 על פילדלפיה לאחר ניצחון 1:5, בסדרה מצוינת בפני עצמה. הפיליז הוליכו בסדרה 0:2, הדיאמונדבקס השוו ל-2:2 ולאחר שפילדלפיה ניצחה במשחק 5, היא קיוותה לסגור עניין מול הקהל הביתי המשולהב. למריל קלי ואריזונה היו תוכניות אחרות. המגיש משך חמישה אינינגים, כשהוא נותן לבולפן להשלים את העבודה. המשחק השביעי יתקיים הלילה בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully