וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסטקוגלו: "מנור סולומון מקבל מאיתנו את כל התמיכה שהוא צריך"

מאמן טוטנהאם הבהיר לאחר ה-0:2 על פולהאם: "המועדון עוזר לו, על כך המשתמע בכך". על הליווי במהלך הפציעה אמר המנג'ר: "הוא איתנו כל יום, הוא עבר ניתוח ומרגיש מצוין. נחוש לחזור ולעזור לקבוצה"

אנג' פוסטקוגלו, מאמן טוטנהאם, מדבר על מנור סולומון/ספורט1

טוטנהאם שבה אמש (שני) לפסגת הפרמיירליג, לאחר שניצחה את פולהאם 0:2. יונג מין-סון כיכב עם שער ובישול, ובסיום התייחס המאמן אנג' פוסטקוגלו בין היתר גם לסוגיית מנור סולומון הפצוע, שזכה לתמיכה מהקהל. חרף איסור הליגה, מספר דגלי ישראל הונפו ביציעים ואף קראו "עם ישראל חי".

"מנור מקבל במועדון את כל התמיכה שהוא צריך, הוא לא צריך אותה ספציפית ממני", אמר המנג'ר. "המועדון מספק אותה בצורה טובה מאוד על כל המשתמע מכך".

על הליווי לישראל במהלך הפציעה הקשה אמר פוסטקוגלו: "התמיכה במנור קיימת. הוא איתנו כל יום, הוא עבר עכשיו ניתוח ואני חושב שהוא מרגיש מצוין לגבי זה. אני יודע שמנור כל כך נחוש להתאושש ולחזור לקבוצה. נספק לו את התמיכה שהוא זקוק לה ונקווה שיחזור במהרה".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
מקבל גב ממאמנו. סולומון/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

לפני המשחק פנה המנג'ר לקהל היהודי ואמר כי "אני מאמין שתפקידנו לספק לאוהדים מעט אסקפיזם מהמציאות הקשה. מקווה שנוכל להעניק לאוהדים שמושפעים מהמלחמה קצת נחמה ורגע אחד של הנאה". על סולומון הוסיף: "רוצים שירגיש בנוח להיתמך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully