וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נותרה מושלמת, אונאנה הציל את יונייטד בדקה ה-97

רודריגו ובלינגהאם העניקו לבלאנקוס 1:2 בבראגה לפני הקלאסיקו, השוער המושמץ שמר על ה-0:1 מול קופנהאגן. גם ארסנל ונאפולי ניצחו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.10/ספורט1

המחזור השלישי בליגת האלופות סיפק הערב (שלישי) דרמה גדולה עם עצירת פנדל בדקה ה-97 בניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על קופנהאגן. ארסנל ניצחה גם היא (1:2 בסביליה) ואילו ריאל מדריד שמרה על מאזן מושלם בזכות 1:2 בבראגה. גם נאפולי וריאל סוסיאדד עשו צעד משמעותי לקראת העפלה לשלב הבא. מוקדם יותר כבש אוסקר גלוך בהפסד של רד בול זלצבורג 2:1 בסן סירו מול אינטר ואילו באיירן מינכן שמרה על מאזן מושלם בבית א' עם 1:3 על גלאטסראיי

מנצ'סטר יונייטד - פ.צ. קופנהאגן 0:1

דווקא שני השחקנים הכי מושמצים של השדים האדומים, הצילו את קמפיין ליגת האלופות. אחרי שני הפסדים, מנצ'סטר יונייטד לא יכלה להרשות לעצמה מעידה נוספת ובדקה ה-72 התסכול באולד טראפורד שלט, אבל אז הארי מגווייר נגח פנימה אחרי הרמה של כריסטיאן אריקסן ונתן קצת אוויר לאריק טן האח. זה היה שער ראשון של מגווייר בכל המסגרות מאז פברואר 2022 ושני בקריירה בליגת האלופות. קופנהאגן חשבה בתוספת הזמן שבכל זאת תצליח לחלץ נקודה עם פנדל דרמטי, אבל אז הגיע תורו של אנדרה אונאנה לענות למבקרים עם הצלה קריטית בדקה ה-97 מול הבעיטה של ג'ורדן לארסון, הבן של הנריק ששיחק לפני 16 שנים ביונייטד.

דקה 72: גול! מגווייר נשאר ברחבת קופנהאגן אחרי כדור קרן לא מוצלח, אריקסן המחליף הרים לרחבה והבלם נגח מחמישה מטרים אל הקרקע ופנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 90+7: החמצת פנדל! מקטומיניי פספס את הכדור בניסיון הרחקה ופגע באליונוסי, יונייטד עמדה לאבד את הניצחון, אבל אונאנה החזיר על כל הטעויות מאז פתיחת העונה והדף את הפנדל של לארסון. איזו דרמה.

גלאטסראיי - באיירן מינכן 3:1

עוד בוואלה!

גלוך כבש שער נפלא בהפסד של זלצבורג לאינטר, באיירן מושלמת

לכתבה המלאה
אנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
דווקא הם. הארי מגווייר עם אנדרה אונאנה/GettyImages

סביליה - ארסנל 2:1

בניגוד ל-1:1 מול ריאל מדריד בשבת, הפעם האנדלוסים לא הצליחו לעצור מועדון פאר בפיחואן והם עדיין ללא ניצחון העונה בליגת האלופות. דייגו אלונסו, במשחקו השני כמאמן סביליה, ראה איך דווקא ברגעי מומנטום של קבוצתו, ארסנל עוקצת עם מתפרצת קטלנית שבה גבריאל ז'סוס בישל לגבריאל מרטינלי. ז'סוס הוסיף שער אישי נהדר לאחר מכן (השלישי שלו במפעל, לעומת אחד בלבד בליגה) וכל שנותר למארחת זה לצמק מראשו של נמניה גודל. ארסנל בפסגת הבית.

דקה 45+4: גול! עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ודווקא אחרי דקות מצוינות של סביליה, ז'סוס שלח כדור נהדר למרטינלי שסיים את המתפרצת עם עקיפת השוער ו-0:1 לארסנל.

דקה 53: גול! ז'סוס התנהל עם הכדור בצד שמאל, נכנס לרחבה מול נבאס באין מפריע ואז שיגר אל החיבורים הרחוקים. שער שלישי שלו בשלב הבתים, 0:2 לארסנל.

דקה 59: גול! ראקיטיץ' הרים קרן מצד ימין וגודל הסרבי נגח בעוצמה פנימה. סביליה הקטינה ל-2:1.

לאנס - פ.ס.וו איינדהובן 1:1

סגנית אלופת צרפת עדיין בלתי מנוצחת בליגת האלופות, אך תקווה לא להצטער על אובדן הנקודות בבית. ז'והאן בקאיוקו העניק למוליכת הליגה ההולנדית את היתרון עם שער נאה בדקה ה-55, אבל אלי ווהי השווה מהאוויר בחלוף 10 דקות עבור לאנס שסופרת כבר שבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. פ.ס.וו, לה מאזן מושלם אחרי תשעה מחזורים בליגה ההולנדית, תחפש את ניצחון הבכורה בליגת האלופות כשתארח את אותה יריבה בעוד שבועיים.

דקה 55: גול! טילמן השאיר לבקאיוקו, שעשה תנועה מימין לכיוון המרכז ובעט בשמאל מ-16 מטרים אל הפינה הרחוקה של סמבה. 0:1 לפ.ס.וו.

דקה 65: גול! היתרון של ההולנדים החזיק 10 דקות, לפני שפרנקובסקי הרים מימין והחלוץ ווהי שלח רגל ארוכה וירה מהאוויר אל הרשת את ה-1:1 של לאנס.

גבריאל מרטינלי עם גבריאל ז'סוס שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
הברזילאים עשו את ההבדל עבור ארסנל. גבריאל מרטינלי עם גבריאל ז'סוס/רויטרס

בראגה - ריאל מדריד 2:1

ג'וד בלינגהאם ממשיך להצדיק כל סנט מתוך 103 מיליון היורו ששילמה עליו ריאל מדריד, ורגע לפני הקלאסיקו מול ברצלונה המשיך ברצף ההבקעות שלו בליגת האלופות וקירב את הבלאנקוס לשלב הבא. בראגה קיוותה להפתיע ורצתה פנדל בדקה הרביעית, אבל שריקה לא נשמעה ובדקה ה-16 ויניסיוס בישל לרודריגו ששבר בצורת של חודשיים וחצי בכל המסגרות. ויניסיוס הכין בדקה ה-61 גם לבלינגהאם, שהעלה את מאזנו בשלב הבתים לשלושה שערים (לצד שמונה בליגה). אלברו ג'אלו הצליח לצמק שתי דקות לאחר מכן, אבל לא מנע מהבלאנקוס להגיע מחויכים לקרב הענקיות בשבת.

דקה 17: גול! נאצ'ו שלח כדור ארוך לעבר ויניסיוס, שהיתל בקלות בבלם סאצ'י והעביר רוחב לרודריגו שהמשיך פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 61: גול! ויניסיוס מסר לבלינגהאם, שנותר חופשי על קו ה-16 ובעט כדור מדויק אל הפינה. השלישי שלו במפעל, 0:2 לריאל מדריד.

דקה 63: גול! מהלך קבוצתי יפה של בראגה, בסיומו באנזה הסיט ברחבה לעבר ג'אלו שירה פנימה מ-10 מטרים וצימק ל-2:1.

אוניון ברלין - נאפולי 1:0

אלופת איטליה עשתה את המוטל עליה באצטדיון האולימפי בברלין והעמיקה את המשבר של אוניון, שעדיין לא השיגה נקודה בקמפיין הבכורה שלה בליגת האלופות וסופרת כבר תשעה הפסדים רצופים בכל המסגרות. שער מוקדם של רובין גוזנס נפסל למארחת, כשמנגד חביצ'ה קברצחליה במהלך מבריק סידר בדקה ה-65 את שער הניצחון לג'אקומו רספאדורי, האיש שפתח בחוד בהיעדרו של ויקטור אוסימן הפצוע. נאפולי עם שני ניצחונות חוץ ושש נקודות עד כה.

דקה 65: גול! אחרי שניסיון הרמה שלו נבלם, קברצחליה פרץ בצד שמאל, עבר את השומר שלו ופרגן לרספאדורי שהרשית בנגיעה. 0:1 לנאפולי.

ג'וד בלינגהאם, קשר ריאל מדריד. רויטרס
שלושה משחקים, שלושה שערים. ג'וד בלינגהאם/רויטרס

בנפיקה - ריאל סוסיאדד 1:0

אלופת פורטוגל לא מזכירה אפילו את הקבוצה שהבריקה בליגת האלופות בעונה שעברה, ואת הסיבוב הראשון היא מסיימת ללא שער וללא נקודה. לעומתה, ריאל סוסיאדד מצליחה לשלב בינתיים בין שתי המסגרות והיא מסיימת את הסיבוב הראש בית ד' עם שבע נקודות - מרחק ניצחון מעלייה כמעט ודאית לשמינית הגמר. בראיס מנדס, שכבש בשני המחזורים הקודמים, עשה את ההבדל גם הפעם אחרי הכנה של אנדר ברנצ'אה בדקה ה-63 והמאזן העגום של בנפיקה מול יריבות ספרדיות נותר בעינו (שני ניצחונות בלבד ב-20 המשחקים האחרונים).

דקה 63: גול! ברנצ'אה עבר יפה בצד שמאל של הרחבה ומסר למנדס שהמשיך אל הרשת. 0:1 לריאל סוסיאדד.

אינטר - רד בול זלצבורג 1:2

בראיס מנדס שחקן ריאל סוסיאדד חוגג שער. רויטרס
גם הוא כבר עם שלושה שערים בליגת האלופות. בראיס מנדס/רויטרס

משחקי יום רביעי בליגת האלופות

פיינורד - לאציו
סלטיק - אתלטיקו מדריד
ניוקאסל - דורטמונד
פריז סן ז'רמן - מילאן
ר.ב. לייפציג - הכוכב האדום בלגרד
יאנג בויז - מנצ'סטר סיטי
ברצלונה - שחטאר דונייצק
אנטוורפן - פורטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully