וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "הכדורסל לעתים נראה זניח. מנסים למצוא דמיון לשגרה"

23.10.2023 / 21:33

מאמן הפועל תל אביב לקראת המבורג: "כואב לנו על כל הלוויה של אוהד שנבצר מאיתנו לפקוד". נציגי האוהדים התארחו אצל סט. פאולי שהביעה סולידריות (שלישי, 20:30, ספורט1)

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

עדיין בתנאים לא אידיאליים, בלשון המעטה, תמשיך מחר (שלישי, 20:30, ספורט1) הפועל תל אביב את העונה האירופית שלה כשתתארח בגרמניה אצל המבורג טאוורס. האדומים ניצחו את שני משחקיהם ביורוקאפ עד כה, בעוד שהגרמנים הפסידו את כל שלושת משחקיהם בהפרש ממוצע של כ-20 נקודות.

מאז הניצחון על ונציה בשבוע שעבר, במשחק בו חזרה הפועל לפעילות, נשארה הקבוצה ביחד בגרמניה ומיום חמישי התאמנה באופן סדיר. לרשות דני פרנקו עומד סגל מלא ובהפועל תל אביב מאמינים כי הם יוכלו לעבור את הקבוצה הגרמנית שנחשבת לאחת החלשות בבית, למרות שנותנים לה הרבה כבוד והערכה.

השחקנים הישראלים, מלווים בנשיא המועדון אבי זיידנברג ובמנהל הקבוצה איתי ברגר, ערכו היום ביקור אצל קבוצת סנט פאולי, לה קשרים מעולים עם מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. האדומים נפגשו עם נשיא המועדון אוקה גוטליך, ובהודעה מטעם סנט פאולי נכתב: "כמועדוני ספורט, אנחנו לא נפתור את האתגרים הפוליטיים, אבל ביחד אנחנו יכולים להביע סולידריות נגד הטרור של חמאס ונגד האנטישמיות המופרעת".

המאמן דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "כולנו בתקופה לא קלה, רחוקים מהבית, מהמשפחות, מהשגרה ומהמדינה שלנו. כולנו פה יחד מתעסקים במשהו שמדי פעם נראה זניח נוכח המציאות. כמקצוענים אנחנו מנסים לעשות את ההכנות שלנו, מנסים למצוא דמיון 'לשגרה' הכי טובה שאנחנו יכולים בכדי להגיע למשחק דרוכים ומוכנים. השלב והמצב הזה, כאשר ברקע אנחנו קוראים ורואים כל הלוויה של כל אוהד שנבצר מאיתנו מלפקוד כואבים לכולנו. מגיע לכולם כאן ובארץ הרבה קרדיט על ההתנהלות ועל ההתמודדות במצב הנוכחי. אנחנו רוצים להגיע כמו שצריך למשחק מחר, בשבילנו, בשביל המועדון ובשביל האוהדים, עם כל הקושי הכרוך בכך והמחשבות שנודדות ארצה".

תומר גינת הוסיף: "סיימנו את ההכנות למשחק אחרי כמה ימים של אימונים בהמבורג. אני מאמין שהגיבוש והביחד שלנו יעזור לנו להשיג ניצחון חוץ נוסף שיתרום לנו רבות בהמשך העונה. אני אנצל את ההזדמנות לשלוח חיזוקים לתושבים שפונו מבתיהם, למשפחות ההרוגים והנעדרים ולכל אוהדי הפועל שמראים לנו הרבה אהבה במיוחד בימים האחרונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"המחשבות נודדות ארצה". פרנקו/דני מרון

בהפועל תל אביב עדיין לא בטוחים האם יצליחו להחליף את הביתיות עם לונדון ליונס הבריטית במשחק שמתוכנן ליום רביעי הבא, כשההחלטה תתקבל בהתאם למסקנות ישיבת היורוליג מחר באיסטנבול. האדומים כבר מתכוננים לאפשרות שהביתיות לא תוחלף, ובמקרה כזה צפויים לארח את המשחק בבלגרד.

המבורג כאמור רשמה פתיחת עונה נוראית ביורוקאפ, וגם בליגה הגרמנית נמצאת בתחתית עם ניצחון אחד מארבעה משחקים. את הקבוצה מובילים הסנטר הפולני אלכסנדר דז'יאווה והגארד אלג'אמי דורהאם, שניהם השחקנים היחידים שקולעים בספרות כפולות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully