וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מכלוף על הכוונה לחזור לשחק: "חצי מדינה באבל, החלטה הזויה"

בלם הפועל ראשון לציון ותושב קיבוץ זיקים נגד ראשי ענף הכדורגל בישראל: "לחלקנו אין בית לחזור אליו, מקבלי ההחלטות שיושבים במגדל השן עצרו לחשוב לרגע?"

דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל במשחק של באיירן מינכן, דניאל פרץ דמע/ספורט1

מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה על כוונתה לחדש את ליגת העל ב-25 בנובמבר ויומיים לאחר מכן את הליגה הלאומית, אבל עושה רושם שזו לא החלטה שמתקבלת בהבנה וברצון על ידי כולם. מי שבתוקף מתנגד לכך ולא חסך במילים זהו טל מכלוף, שחקן הפועל ראשון לציון.

כך כתב הבלם בעמוד הפייסבוק שלו: "תאריך חזרה לליגה: 25.11. תאריך חזרה הביתה: ?

"'בואו נתקתק את זה, העיקר שנסיים את העונה', זה ככל הנראה המוטו של האנשים שבחרו לקבל החלטה הזויה שכזו", ממשיך מכלוף, "מוכיח בפעם המי יודע כמה ש...יש הנהגה ויש את העם ואלה בעצם שתי יישויות שמנותקות אחת מן השניה ושיש את מדינת ישראל ויש את מדינת העוטף (אוסיף גם את הצפון שפונו מבתיהם). חצי מדינה באבל, על אובדן של קרובים, מכרים, שכנים ואהובים. חצי נוסף פונו ממקום מגוריהם ולא יודעים כרגע מתי יחזרו, אם יחזרו, כי לחלקנו אין בית לחזור אליו".

טל מכלוף, שחקן הפועל כפר סבא. ., מאור אלקסלסי
"החלטה הזויה". מכלוף נגד המנהלת/מאור אלקסלסי, .

עוד כתב הבלם, תושב קיבוץ זיקים: "הכדורגל המודרני מדבר כל כך הרבה על השילוב של גוף ונפש בריאה כמדד למקצוענות וחתירה למצויינות. האם הנפש יכולה להכיל ספורט מקצועי כרגע? האם גוף של שחקן הכדורגל תחת הנסיבות, יכול להכיל 3 משחקים בשבוע? האם יש ערך ושוויון מקצועי? האם מקבלי ההחלטות שיושבים במגדל השן עצרו לחשוב לרגע לפני שקיבלו את ההחלטה ההזויה הזו?

"הכותב - טל מכלוף, שחקן כדורגל בהפועל ראשון לציון, תושב קיבוץ זיקים והעוטף ובימים אלה פליט בארצו, יחד עם אישה ושני ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully