וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התרבות והספורט ביוזמה חדשה: אירועי ספורט מיוחדים לתושבי הדרום

הפעילות בשיתוף התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל. מנור סולומון וכוכבי הספורט הישראלי נרתמו להעלאת המורל בקרב ילדי הדרום

יוזמת משרד התרבות והספורט למען תושבי הדרום. יחצ,
יוזמת משרד התרבות והספורט למען תושבי הדרום/יחצ

במסגרת יוזמה חדשה של משרד התרבות והספורט, באמצעות התאחדות בתי הספר, ילדי הדרום יגיעו למוקדי פעילויות הספורט והבידור לילדים לטובת העלאת המורל - הפעילויות כללו מפגש עם כוכב הנבחרת מנור סולומון וסרטון מיוחד בהשתתפות כוכבי הספורט הישראלי.

*שר התרבות והספורט מיקי זוהר*: "משרד התרבות והספורט ממשיך לפעול ללא לאות למען תושבי ישראל בדגש על תושבי הדרום והמפונים מבתיהם. אנו מקווים כי הפעילויות ההפגתיות והספורטיביות שיזמנו יסייעו לילדי הדרום לחייך ולשכוח ולו לכמה רגעים את הזוועות שראו וחוו בשבת הארורה של 7 באוקטובר. לצד פעילויות ההפגה החשובות, פעלנו לאכלס את חלק ממפוני הדרום במכון וינגייט, כדי לאפשר להם ללון בבטחה בימים לא פשוטים אלה. אנשי המקצוע של המשרד נמצאים ברחבי הארץ וערוכים לסייע בכל עת. אני רוצה למסור לעם ישראל מילים חמות על האיתנות, ההתגייסות והתמיכה, התרומות והסיוע הנדיב בכל פינה. עם ישראל חי!"

בהנחיית השר זוהר, פתח משרד התרבות והספורט את חפ"ק הספורט והתרבות בתוך שעות בודדות מפרוץ המלחמה, במטרה לייצר פעילות הפגתית ספורטיבית במקלטים, בממ"דים, וכן, במוקדי פינוי תושבי הדרום. נציגי המשרד בסיוע התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, יצאו לשטח עם משאיות שהובילו ציוד ספורט, וחילקו אותו למוקדים השונים אליהם פונו תושבי הדרום.

במפגש ייחודי בשידור חי, של משפחות הדרום עם כוכב נבחרת ישראל מנור סולומון נכחו מעל 10,000 משתתפים ומשתתפות.

בנוסף לפעילויות השטח השונות, בהן פעילויות ספורט לכל המשפחה, מופעים ועוד, משרד התרבות והספורט וההתאחדות ערכו סרטונים בהשתתפות ספורטאים ישראלים מובילים, וביניהם מנור סולומון, אלכס אברבוך, אלון חזן, מאיר טפירו ואחרים, על מנת להעלות את המורל ולשלוח מסר מחזק ותומך לעם ישראל, לשמירה על בריאות הנפש וחיזוק הגוף.

במהלך השבוע הקרוב, יתקיימו שורה של פעילויות הפוגה וספורט נוספות עבור תושבי הדרום, שיתארחו בבתי מלון בים המלח, נתניה ובערבה, במטרה לסייע להורי הילדים שפונו מהדרום במסגרת המלחמה ולאפשר לילדים הפוגה, ופעילות ספורטיבית באזור בטוח וממוגן.

שחקן טוטנהאם מנור סולומון. Marc Atkins, GettyImages
גם הוא גויס. סולומון/GettyImages, Marc Atkins

היום במלון רמדה נתניה החל מ-12:00 יתקיים מפגש עם כוכבי הטיקטוק, יואב ונועה גבאי. מחר תהיה פעילות לאורך כל היום במלונות ים המלח. ביום חמישי יתקיימו פעילות בחצבה, עין יהב ובמלון עין גדי.

זיו ישראלי מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל*: "בימים קשים אלו, אנו מחבקים את תושבי הדרום והצפון אשר נאלצו לעזוב את בתיהם ונמצאים במלונות ובתי אירוח ברחבי הארץ. חוסנו וגדולתו של העם שלנו מתגלה כעת ואנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר יחד עם משרד התרבות והספורט ושותפים נוספים מחוייבים לעשות כל שביכולתנו להקל ולו במעט על חייהם של המפונים בתקופה הקרובה. התאחדות הספורט לבתי הספר מציידת את משפחות המפונים בציוד ספורט, מקיימת פעילויות ספורט לילדים וילדות, בני ובנות נוער וכלל המשפחה ומתכללת את כלל הפעילות במדיה הדיגיטלית. פעילויות ההתאחדות למשפחות המפונים מרחבי הארץ מתקיימות במלונות ים המלח, נתניה, הערבה ועוד. אנו עושים כל מאמץ אפשרי על מנת להנעים את זמן המשפחות, בתקווה לימים רגועים יותר של שקט ושלווה"

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully