וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תושמד, ירושלים תשוחרר": אחרי מפגן ההסתה, מדר "הכריע את הדרבי"

אוהדי גלאטסראיי קיללו והניפו שלטים אנטי-ישראלים, רכז פנרבחצ'ה ענה עם משחק השיא בקבוצה וסחט מחמאות מאיטודיס: "שלט במשחק"

תקציר כדורסל טורקי: 15 נקודות לים מדר בניצחון פנרבחצ'ה 62:74 על גלאטסראיי/ספורט1

הספורט הטורקי ממשיך להביע תמיכה בלתי מסויגת בפלסטינים על רקע המלחמה. בליגת הכדורגל הבכירה כבר ערכו דקת דומיה לזכר ההרוגים בצד העזתי, וכעת המחוות מופיעות גם במגרשי הכדורסל.

מי שחווה זאת על בשרו אתמול - ובצורה לא נעימה במיוחד - הוא ים מדר. הרכז התארח עם פנרבחצ'ה אצל גלאטסראיי לדרבי טעון-ממילא, שרק הפוך לטעון יותר לאור הנסיבות.

אוהדי גלאטסראיי "סימנו" את מדר כמטרה, קיללו אותו שוב ושוב במהלך המשחק, והניפו שלטים אנטי-ישראלים ביציעים. במסגרת מפגן ההסתה והשנאה, הניפו האוהדים שלטים שקוראים "לשחרר את פלסטין ולהשמיד את ישראל", כתבו ש"כל עוד ירושלים לא תשוחרר, העולם כולו יהיה בשבי", וטענו ש"האנושיות הלכה לאיבוד בירושלים". כמו כן, הונפו דגלי פלסטין.

ים מדר במדי פנרבחצ'ה. ליגת ה-VTB, אתר רשמי
מתחיל להרגיש בנוח. מדר/אתר רשמי, ליגת ה-VTB

אבל כל זה לא הפריע במיוחד למדר, שדווקא פרח. הרכז הישראלי סיפק את משחקו הטוב ביותר מאז שעבר לפנרבחצ'ה בקיץ, עם 15 נקודות (5 מ-9 ל-2 נקודות, 1 מ-2 לשלוש ו-2 מ-2 מהעונשין), 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חטיפות ב-27 דקות.

"מדר היה אחד השחקנים שהכריעו את הדרבי", כתבו בתקשורת הטורקית הבוקר, וגם המאמן דימיטריס איטודיס שיבח אותו ואת שותפו לקו האחורי ניק קלאתיס. "מדר וניק שלטו במשחק בצורה מרשימה. אהבתי מאוד את המשחק שלהם היום", אמר היווני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully