וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני עדיין לא מאמין שזה קרה": לוקאטלי פרץ בבכי בשריקת הסיום

הקשר העניק ליובנטוס 0:1 על מילאן, בדיוק שבע שנים אחרי שהבקיע במדי הרוסונרי שער ניצחון על חשבון הגברת הזקנה: "ראביו אמר לי שהפעם אכבוש לשער הנכון"

תקציר: מילאן - יובנטוס 1:0/ספורט1

היה זה ערב מאוד אמוציונלי עבור מנואל לוקאטלי. לפני שבע שנים, כאשר היה בן 18 בלבד ועוד הוגדר כאחד מכוכבי העתיד של מילאן, הקשר העניק לרוסונרי 0:1 על יובנטוס עם ביצוע נפלא ממרחק. שבע שנים בדיוק עברו מאז, לוקאטלי כבר עבר ליובנטוס ואמש (ראשון) הוא שוב היה הכובש היחיד במשחק הענקיות בין יובנטוס למילאן, רק שהפעם הוא העניק את שלוש הנקודות לגברת הזקנה על חשבון מועדון נעוריו.

לכן, זה לא מפתיע שלוקטאלי פרץ בבכי מיד אחרי שריקת הסיום. "זה כנראה מה שנועד לקרות, זה היה הגורל", אמר הקשר הנרגש בריאיון אחרי המשחק, "חשבתי על זה לפני המשחק שאולי אבקיע, אפילו דיברתי על זה בשיחה שערכתי עם המאמן. זה מדהים שהבקעתי בדיוק באותו יום אחרי שבע שנים, אבל הפעם במדים אחרים. ידעתי שזה בדיוק באותו יום, החברים והמשפחה אמרו לי על זה מראש ואני מקדיש להם את השער".

מנואל לוקאטלי, שחקן יובנטוס. GettyImages
מנואל לוקאטלי, שחקן יובנטוס/GettyImages

אדריאן ראביו, חברו של לוקאטלי לקבוצה, אפילו סיפר אחרי המשחק שהוא ידע שלוקאטלי יבקיע הפעם לזכות יובנטוס והקשר אישר: "הוא באמת אמר לי שהפעם אבקיע לשער הנכון. גדלתי כאן, בסן סירו, האוהדים של מילאן לעולמים יישארו בלבי, אבל לקחתי החלטה ואני מאושר עליה. זה מדהים, אני עדיין לא מאמין שהבקעתי באותו משחק אחרי שבע שנים בדיוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully