וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביעות? אחרי התגובה המקוממת, בטוטנהאם מקווים "לנחם" את הקהל הישראלי

אחרי הגינוי הרפה לטבח והאיסור להכניס דגל ישראל לאצטדיון, פוסטקוגלו שלח מסר: "מקווה שנוכל לתת קצת אסקפיזם לאוהדים שמושפעים מהמלחמה". סולומון חש נבגד? "רוצים שירגיש בנוח להיתמך בנו"

תקציר ניצחונה של טוטנהאם 0:1 על לוטון/ספורט1

כמו רוב קבוצות הפרמיירליג, גם טוטנהאם ספגה ביקורות רבות על תגובתה למלחמה בישראל. לספרס יש קשר עמוק לקהילה היהודית ובמדי הקבוצה משחק גם הישראלי היחיד בליגה, מנור סולומון - אבל זה לא מנע ממנה לפרסם גינוי רפה מאוד לטבח של חמאס, עם פוסט שפורסם חמישה ימים אחרי המתקפה הרצחנית ונמנע מלאזכר את סולומון או להגדיר את חמאס כארגון טרור.

במועדון הוסיפו חטא על פשע כשלקראת המשחק הביתי מול פולהאם הערב (22:00, ספורט1), אסרו על הכנסת דגלי ישראל לאצטדיון (בהתאם לאיסור שהוחל על כל קבוצות הפרמיירליג). אבל למרות התגובה המקוממת, מאמן הקבוצה אנג' פוסטקוגלו בכל זאת פונה בין היתר לקהל הישראלי והיהודי, ומקווה לשמח אותו.

"ברור שזה לא עוד משחק עבורנו. אי אפשר לומר שמשדרים עסקים כרגיל במועדון", אמר המאמן בנוגע לסיטואציה העדינה סביב סולומון ואוהדי הקבוצה על רקע המלחמה. "אני מאמין שהתפקיד שלנו הוא לספק לאוהדים שלנו מעט אסקפיזם. שעה וחצי של בריחה מהמציאות הקשה, לטובת כדורגל טוב. כשנעלה לכר דשא יהיו 60 אלף אוהדים ביציע ואלפים ברחבי העולם שבסך כל ירצו לראות כדורגל איכותי, ויקוו שננצח".

מאמן טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו. רויטרס
פוליטיקלי קורקט. פוסטקוגלו/רויטרס
מנור סולומון שחקן טוטנהאם. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
"עוברים עליו כל מיני דברים - ולא בהכרח בגלל המלחמה". סולומון/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

במידה מסוימת של התחמקות, אמר פוסטקוגלו ש"אני מקווה שנוכל להעניק לאוהדים שלנו שמושפעים מהמלחמה קצת נחמה, רגע אחד של הנאה, כמה דקות בהן הם יוכלו לשכוח מהמציאות הקשה".

מתחת לפני השטח, נראה שפוסקטוגלו לא בהכרח מסכים עם המדיניות של המועדון ועם התגובה שלו למלחמה, אבל המאמן מבהיר ש"אני לא מקבל את ההחלטות, ונמצא במועדון רק ארבעה חודשים. יש אנשים שנמצאים במועדון הזה כל החיים, ואני לא מתכוון לומר להם איך להרגיש, איך להתנהג, איך להגיב או מה לחשוב. בכל מקום שאני מועסק בו, אני משתדל לאמץ את העמדה של המועדון, כי ברוב המקרים יש אנשים שמבינים טוב ממני את התמונה הרחבה".

כשנשאל כיצד לדעתו סולומון מרגיש בסיטואציה הנוכחית, אמר פוסטקוגלו: "שוחחתי איתו, כי הוא מתמודד עם כמה דברים במקביל. לא רק המלחמה, אלא גם הניתוח שהוא עבר. אני מנסה לעזור לו בתהליך הזה. אני פה בשבילו. אני מקווה שהוא ירגיש שיש לו מקום להיתמך על ידינו, שיוכל להישען ולהיעזר. הוא יקבע איך, וכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully