וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי אנטישמי שיש: קבלת הפנים המזעזעת למאמן שעבר ליריבה

אוהדי לילסטרום תלו שלט נגד גיר בק שעבר ליריבתם ואלרנגה, ועליו דמות של עכברוש המחזיק שק של כסף ועל פניו רשום "ג'ודאס"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10/ספורט1

כשההפגנות נגד ישראל רק מתעצמות ברחבי אירופה, כך גם השנאה נגד יהודים באשר הם מרימה את ראשה. דוגמא אחת מחרידה לאנטישמיות התרחשה היום (ראשון) בליגה הנורבגית, במשחק בין שתי היריבות הגדולות לילסטרום ו-ואלרנגה.

במוקד הסערה עמד המאמן גיר בק, שבחודש יולי האחרון, תוך כדי העונה בנורבגיה, עזב את לילסטרום ומונה למאמן ואלרנגה. בעיני אוהדי לילסטרום מעשה זה נתפס כבגידה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הנורבגי, ומטעם אוהדי לילסטרום כבר הזהירו מראש לקראת הדרבי באוקטובר.

עם עליית הקבוצות לכר הדשא, אוהדי לילסטרום הציגו את אחד השלטים הכי אנטישמיים שנראו בכדורגל האירופי בשנים האחרונות. על השלט מוצג עכברוש עם פני אדם על חבל תלייה, כאשר על ראשו רשום "ג'ודאס" - שמו הלועזי של יהודה איש קריות שלטענת הנוצרים הסגיר את ישו לרומאים ובכך הוביל להוצאתו להורג, ומאז נחשב סמל לבגידה.

כמו כן אותה דמות מחזיקה שק של כסף, כגנאי ליהודים שלפי האנטישמים נתפסים כרודפי בצע. שילוב של כל האלמנטים האנטישמיים הללו מזכירים את אותן קריקטורות שנועדו להכפיש יהודים בשנים שלפני השואה. מעבר לכך, בירידת הקבוצות להפסקת המחצית שרו האוהדים לבק כי "הוא ימות אחרי המשחק".

המשחק עצמו הסתיים בניצחון 0:2 של המארחת לילסטרום.

  • עוד באותו נושא:
  • נורבגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully