וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטיין הדרבי: 15 נקודות למדר בניצחון פנרבחצ'ה על גלאטסראיי

הישראלי הוביל בנקודות ובפלוס מינוס את שתי הקבוצות ב-62:74 בקרב הטעון באיסטנבול. ניצחונות גם למונאקו, ריאל מדריד, ברצלונה ויפתח זיו

תקציר כדורסל טורקי: 15 נקודות לים מדר בניצחון פנרבחצ'ה 62:74 על גלאטסראיי/ספורט1

באחד המשחקים הגדולים ביותר בכדורסל הטורקי, רשם הערב (ראשון) ים מדר את הרגע הגדול ביותר שלו עד כה במדי פנרבחצ'ה. הגארד הישראלי הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 15 נקודות, והוביל את פנר ל-62:74 בחוץ על גלאטסראיי בדרבי של איסטנבול.

מדר קיבל 26 דקות על הפרקט ממאמנו דימיטריס איטודיס, ורשם אחוזים נאים של 6 מ-11 מהשדה. על כך הוא הוסיף עם 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות. הוא גם רשם את מדד הפלוס מינוס הגבוה ביותר בקבוצה עם 17+.

שני שחקנים נוספים בפנר קלעו בדו ספרתי, כאשר מרקו גודוריץ' וג'ונתן מוטלי סיימו עם 11 כל אחד. את המפסידה הובל בוגרהאן טונצ'ר עם 14 נקודות וסאדיק קבאצ'ה עם 13. אחרי ארבעה מחזורים פנר מדורגת במקום השני בליגה הטורקית עם מאזן 1:3, כאשר רק אנאדולו אפס המושלמת מקדימה אותה.

ים מדר, פנרבחצ'ה. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
רגע השיא. מדר/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

בספרד ריאל מדריד רשמה היום את ניצחונה ה-13 מ-13 משחקים בכל המסגרות העונה. אלופת אירופה הכניעה בליגה הספרדית 76:82 את טנריפה בחוץ במסגרת המחזור השישי ושמרה על מאזן מושלם ועל פסגת הטבלה. טנריפה שפיגרה ב-14 נקודות ברבע השני הצליחה להפוך ולהוביל בנקודה ברבע השלישי, אבל סרחיו רודריגס וונסן פוארייה בדקות טובות הבטיחו לבלאנקוס את הניצחון. האחרון סיים עם 13 נקודות והיה הקלע השני בטיבו בריאל, אחרי אדי טבארס שרשם 14 ו-8 ריבאונדים.

גם ברצלונה המשיכה לנצח יומיים אחרי שפירקה את באיירן מינכן ביורוליג, כשהפעם גברה 82:91 בבית על בילבאו, שעות לפני שגם קבוצת הכדורגל תפגוש יריבה מאותה העיר. הבאסקים לא הפריעו לקטלאנים לשייט ביתרון דו-ספרתי במשך כל המשחק, כשרק הסל האחרון למעשה הוריד את הפער מתחת ל-10. ווילי הרננגומס כיכב עם 18 נקודות ו-7 כדורים חוזרים ב-18 דקות.

מאוחר יותר, גרנאדה ויפתח זיו רשמו את ניצחון הבכורה שלהם העונה, אחרי שהיו הקבוצה היחידה שלא עשתה זאת עד היום. הרכז הישראלי קלע 4 נקודות והוריד 3 ריבאונדים בכ-11 דקות וחצי ב-70:78 על סראגוסה. ג'ו תומאסון, ששיתף פעולה עם זיו גם בהפועל גלבוע/גליל בעבר, הוביל את קלעי גרנאדה עם 25 נקודות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה בכדורסל. Borja B. Hojas, GettyImages
ברצלונה ממשיכה במומנטום/GettyImages, Borja B. Hojas

צפו בתקציר ניצחון הבכורה של גרנאדה

תקציר: גרנאדה (יפתח זיו) - סראגוסה 70:78/ספורט1

תקציר הניצחון של מלאגה אצל באסקוניה

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - אוניקאחה מלאגה 93:84/ספורט1

בצרפת, נועם יעקב סיים ללא נקודות, הוריד שני כדורים חוזרים ומסר שלושה אסיסטים ב-12 דקות בניצחון 88:93 של וילרבאן על רואן בליגה. לפני המפגש מול מכבי תל אביב בחמישי, מונאקו ניצחה 67:83 בשטרסבורג כשדווקא צמד הצרפתים מובילים אותם - טרי טארפיי עם 20 נקודות ומת'יו סטראזל עם 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully