וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הספורט פועל לאירוח משחקי הנבחרת והקבוצות בקפריסין

22.10.2023 / 16:02

מיקי זוהר חשף שמתנהלות שיחות להעתקת המשחקים, כמו כן פנה לפיקוד העורף בניסיון לאשר את חזרת הליגות ללא קהל. גם אירוח בגרמניה או הונגריה על הפרק

דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל במשחק של באיירן מינכן, דניאל פרץ דמע/ספורט1

בשבוע שעבר הודיעה אופ"א על כך שלא ניתן יהיה לארח משחקים בישראל ומאז הנבחרת שלפניה משחקים קריטיים במאבק על הכרטיס ליורו 2024 וכן מכבי חיפה ומכבי תל אביב פועלות לקיום משחקיהן מעבר לים. גם קבוצות הכדורסל השונות שמשתתפות ביורוליג, יורוקאפ, ליגת האלופות ויורופקאפ ממתינות להתפתחויות בנושא. ההערכה הייתה שהיעד הצפוי עבור כל הישראליות יהיה בקפריסין וכך אישר כעת שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שגם הבהיר כי הוא פועל להחזרת הליגות השונות לפחות במתכונת הראשונית ללא אוהדים, בעקבות הנחיות פיקוד העורף שאוסרות על התקהלות.

"שר התרבות והספורט מיקי זוהר, פועל בימים אלו על מנת לאפשר את החזרת הליגות לפעילות בשגרת חירום בתחילת נובמבר. השר שוחח היום עם אלוף פיקוד העורף על מנת לקבל אישור רשמי לכך שהקבוצות יוכלו לחזור לשחק משחקים רשמיים ללא קהל כפי שהיה בתקופת הקורונה", נמסר ממשרד התרבות והספורט.

אצטדיון בלומפילד, לפני המשחק בין מכבי תל אביב לבין הפועל חיפה. דוד רוזנטל
צפויים לחזור לאצטדיונים ריקים, לפחות בינתיים/דוד רוזנטל

"על אף שהשר פועל לאפשר את חזרת הפעילות, בסופו של יום ההחלטה הסופית האם לחזור לפעילות תהיה מצויה בידי ההתאחדות, האיגודים ומנהלות הליגה השונות. יש לעדכן שהשר פועל בימים אלו גם מול ממשלת קפריסין על מנת שקבוצות המשחקות באירופה יוכלו לארח שם את משחקי הבית שלהם מול קבוצות הארופאיות שאינן יכולות להגיע ארצה לאור המלחמה", נמסר בנוסף בכל הנוגע לאירוח בקפריסין השכנה.

יש לציין שלצד אופצית קפריסין, ההתאחדות לכדורגל בוחנת גם את גרמניה והונגריה כמארחות אפשריות ומחר יימשכו השיחות בעניין מול אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully