וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקארצב על הספסל: מפגן תמיכה בעזה וקריאות "ישראל רוצחים"

בניגוד לספורי ויחזקאל שלא נכללו בסגל, קשר בשאקשהיר נכח באצטדיון בזמן הטקס למען עזה בליגה הטורקית. צפו באדום הישיר של גנדלמן, שהורחק 14 דקות אחרי שנכנס כמחליף. אליאל פרץ כבש צמד לרשת של יגאל בקר בקפריסין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10/ספורט1

אחרי שנבחרות ישראל הושבתו בפגרת הנבחרות האחרונה בעקבות המלחמה בארץ, הליגיונרים השונים חזרו לפעילות בסוף השבוע במדי קבוצותיהם בליגות השונות.

בליגה הטורקית החליטו במחזור הקרוב לקיים לפני תחילת המשחקים טקס תמיכה בעזה. בעקבות כך רמזי ספורי ושגיב יחזקאל לא נכללו בסגל אנטליאספור, אך הערב עדן קארצב בזמן הטקס. קשר בשאקשהיר החל את משחק החוץ מול סאמסונספור על הספסל, כשלפני הפתיחה הונף שלט ה"מגנה את הדיכוי בעזה". לאחר מכן גם נשמעו קריאות "ישראל רוצחים" מצד הקהל.

המשחק עצמו הסתיים ב-0:0, כאשר קארצב נכנס כמחליף בדקה ה-75.

שלט תמיכה בעזה בליגה הטורקית. ., צילום מסך
שלט התמיכה בעזה בליגה הטורקית/צילום מסך, .

שני שחקנים שירצו לשכוח את משחקיהם היום הם עומרי גנדלמן ואוסמה חלאיילה, לאחר שהשניים ספגו כרטיס אדום. בבלגיה, עומרי גנדלמן נכנס כמחליף בדקה ה-62 למשחקה של גנט מול סרקל ברוז' וכעבור 14 דקות בלבד ראה כרטיס אדום ישיר עקב תיקול קשה. גנט הפסידה 2:0 ונותרה במקום השלישי בטבלה - 5 נקודות מתחת למוליכה אוניון סן ז'ילואז.

גם באזרבייג'אן שחקן ישראלי ראה אדום, וזהו החלוץ אוסמה חלאיילה. החלוץ פתח ב-11 של גבאלה יחד עם חברו הישראלי לקבוצה גלעד אברמוב, הוא ספג את הצהוב הראשון בדקה ה-30 ואת השני בדקה ה-60. קבוצתו הובסה 4:1 בידי אראז.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו באדום הישיר של גנדלמן

*אליאל פרץ כבש צמד ב-0:5 של אפולון לימסול בליגה הקפריסאית על א.א.ז זקאקיו, שבשערה עמד יגאל בקר. פרץ נכנס כמחליף בדקה ה-68, והבקיע את השלישי והרביעי של קבוצתו (76 ו-90+4).

* מוחמד אבו פאני פתח והוחלף בדקה ה-90 בניצחון 1:2 של פרנצווארוש על דיושגיורי בחוץ בליגה ההונגרית. הקשר הישראלי ספג צהוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ' הבקיע את השער שקבע 0:2.

* איהאב גנאים פתח בהרכב והוחלף במחצית, קבוצתו אקטובה נפרדה ב-1:1 מול אוחטפס בליגה הקזחית. אקטובה מדורגת במקום השלישי בליגה, והיום הפער מאסטנה השנייה גדל לשלוש נקודות.

* יואב הופמייסטר הוחלף בדקה ה-70, וכעבור דקה הבקיעה קבוצתו קורונה קיילצה את שער השוויון ב-1:1 מול ראדומיאק ראדום בליגה הפולנית.

* יונס מלדה נכנס כמחליף בדקה ה-67, והובס יחד עם מכלן 4:0 בידי גנק בליגה הבלגית.

* דן גלזר פתח בהרכב והשלים 90 דקות במדי אופי כרתים, שנפרדה ב-0:0 מול קיפיסיאס בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully