וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נפטר את בכר מיד אחרי המשבר הראשון, עבדנו קשה כדי שיגיע"

בכיר בכוכב האדום בלגרד אמר ל"קוריר" כי אין אמת בפרסומים על כך שהישראלי וצוותו בסכנת פיטורים עוד לפני משחק ליגת האלופות ברביעי נגד לייפציג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד ממשיכה לקרטע בשבועות האחרונים ואחרי הניצחון הדרמטי 2:3 על יאבור ביום שבת במסגרת הליגה, כבר התפרסמו בסרביה דיווחים ראשוניים על כך שמעמדו של ברק בכר לא יציב וש"הכסא שלו כבר רועד", היו אפילו כלי תקשורת שלא שללו את האפשרות שהישראלי וצוותו יפוטרו עוד לפני משחק ליגת האלופות ביום רביעי בגרמניה נגד לייפציג.

עם זאת, הבוקר (שני) באתר "קוריר" הבהירו כי אין כל כוונה להיפרד מבכר והצוות שלו, לפחות לא לפני המשחק נגד לייפציג. מובן מאליו שהפסד בלייפציג לא יסייע למעמדו על אף פערי הרמות בין הקבוצות, הרי שהכוכב האדום סופרת כבר שני הפסדים בליגה המקומית (אחרי שלא הפסידה כמעט שנתיים עד שהגיע בכר) ובליגת האלופות צברה נקודה משש אפשריות, כאשר חילצה בביתה 2:2 נגד יאנג בויז בדקה ה-88.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
יש לו את תמיכת המועדון. בינתיים/רויטרס

ב"קוריר" ציטטו בכיר בהנהלת הכוכב האדום שאמר: "למרות דיווחים שונים שמבוססים על מידע לא מהימן, הנהלת הכוכב האדום עומדת מאחורי ברק בכר ויש לו ולצוות שלו תמיכה מלאה מהמועדון. הכוכב האדום עשתה מאמצים גדולים מאוד כדי לצרף את ברק בכר ואין כל כוונה להחליף את הצוות מיד אחרי המשבר הראשון".

ב"אינפורמר", שם פורסמה הידיעה על כך שהכיסא של ברק כבר "רועד", הוסיפו כי במועדון מצפים לשיפור ניכר ביכולת הקבוצה ותוצאותיה ושבשלב זה בכירים מאוד לא מרוצים מתפקוד הקבוצה ואף שוחחו עם בכר בנושא, תוך שהם מבהירים לו כי הם מצפים לראות קבוצה אחרת בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully