וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה סנטוס חזר לברזיל, אך ממתין להתפתחויות ומקווה לשוב ארצה

22.10.2023 / 13:28

קשר הפועל חיפה, שנפגש עם ילדי העוטף ותרם לחיילי צה"ל בימים הראשונים ללחימה, המריא למולדתו בעקבות האזעקות הרבות שהבהילו את בנו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.10/ספורט1

פליפה סנטוס, הקשר הברזילאי של הפועל חיפה שנשאר בישראל בימים הראשונים למלחמה וריגש רבים כאשר הגיע לתחנת רענון במטרה לתרום ולסייע לחיילי צה"ל, שב לברזיל. סנטוס, שמשמש כאחד הזרים הכי פעילים בהסברה למען ישראל, הספיק לפני שחזר למולדתו להיפגש עם ילדים מעוטף עזה וכן התנדב במרכזי חלוקה לגיוס תרומות לחיילי צה"ל, אך לאור הלחימה הבלתי פוסקת שב עם משפחתו לברזיל.

כמו שאר השחקנים, סנטוס ממתין להוראות מהפועל חיפה בנוגע לחזרה לשגרה. סנטוס דיבר עם מקורביו והסביר שהסיבה העיקרית שחזר לברזיל הייתה העובדה שבנו הקטן נבהל מהאזעקות ומהמצב בארץ. סנטוס הבהיר שרצה להמשיך ולעזור בישראל, אך הבהלה של הילד הקטן הכריעה ולכן עזב.

פליפה סנטוס הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מקווה לחזור. פליפה סנטוס/מאור אלקסלסי

ייתכן שסנטוס יחזור לארץ בקרוב, בהתאם להתפתחויות, בעוד משפחתו תישאר בברזיל. כידוע, היום (ראשון) הודיעה המנהלת על הכוונה לחדש את הליגה בסוף חודש נובמבר. מלבד סנטוס, גם דניס פוליאקוב, פרננד מאיימבו ומוחמד קמארה עדיין בחו"ל ובעקבות הודעת המנהלת בהפועל חיפה ישוחחו בהקדם עם הזרים ויקבלו החלטה על חזרתם לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully