וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורם מזון, מסייע בהסברה ולא עוזב: הזר של הפועל חיפה לצד ישראל

9.10.2023 / 16:37

הברזילאי פליפה סנטוס הגיע לעזור בתחנת רענון למען חיילי צה"ל, משתף פוסטים ובוחר להישאר: "נחזור אם נהיה בסכנה, זו מדינה נהדרת והמועדון עוזר לנו". איתמר נוי במילואים

פליפה סנטוס, קשר הפועל חיפה עוזר בחלוקת מזון/פרטי

פליפה סנטוס רק הקיץ חתם בהפועל חיפה וזו הפכה לתחנה הראשונה שלו בישראל, אבל בניגוד לספורטאים זרים רבים שהעדיפו לחזור למולדתם עד שיחזור השקט, הברזילאי בחר להישאר. לפחות בינתיים.

סנטוס בן ה-26, שעזב את ברזיל לטובת הכדורגל האירופי כבר ב-2018, לא רק נשאר בישראל - אלא גם בחר להתנדב, כאשר סייע וחילק מוצרי מזון בתחנת הרענון והחלוקה לטובת חיילי הצבא וכוחות הביטחון. אשתו של סנטוס, שנמצאת איתו בארץ, ידועה כתומכת גדולה של ישראל ועוד לפני הגעתם לארץ עסקה בהסברה לטובת המדינה. השניים גם ביקרו בישראל בעבר, טרם הגעתו להפועל חיפה, במטרה לבקר באתרים הקדושים. בנם כאשר נולד, זכה לטקס יהודי וזאת למרות שהשחקן מדגיש בכל עת שאשתו אינה יהודיה.

"אני עצוב מאוד בגלל כל המצב וזה מטריד אותי מאוד, לא אעזוב את ישראל בימים הקרובים עד שאקבל תמונת מצב מה יהיה פה בעתיד", סיפר למקורביו, "יכול להיות שניאלץ לעזוב, אבל זה יקרה אחרי שנקבל תמונה מלאה בלבד. אוהב את ישראל ואת האנשים כאן".

פליפה סנטוס, שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
עומד לצד ישראל. פליפה סנטוס/קובי אליהו

הברזילאי גם הגדיל לעשות כאשר ברשת האינסטגרם שלו ניסה לסייע בהפצת תמונות של נעדרים וכאשר התראיין לתקשורת במולדתו סיפר אתמול: "חלמתי לשחק בישראל ולחיות בישראל, ביקרתי במדינה הזו בעבר וכשההצעה הגיעה מיד ידענו שנעבור לישראל. אנחנו עצובים וכואבים, אבל אנחנו בבית ואנחנו בטוחים. ישראל מדינה נהדרת ואני זוכה לכל התמיכה מהקבוצה שלי, כל הזמן מבררים לשלומינו. רעש המטוסים מעלינו מפחיד, אבל אנחנו בסדר. אנחנו נחזור לברזיל אם נהיה בסכנה, אבל בינתיים אנחנו מחכים לחדשות מקווים לשקט. גם בישראל לא הבינו בהתחלה מה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איתמר נוי, שחקן הפועל חיפה במילואים. הפועל חיפה, אתר רשמי
גויס למילואים. איתמר נוי/אתר רשמי, הפועל חיפה

איתמר נוי, חברו לקבוצה של פליפה סנטוס בחיפה, גויס בצו 8 למילואים עם גדוד רפואה בצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully