וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מונה למאמן הכוכב האדום: "התקופה במכבי לא סיבה לגאווה"

חוזר ליורוליג: המאמן היווני יחזור לעבוד לראשונה מאז הפיטורים ממכבי תל אביב, לפני כ-20 חודשים, אחרי שחתם על חוזה לשנתיים. מתי הוא אמור להגיע להיכל? בסרביה נזכרים בקדנציה במכבי, וויצ'יץ': "יאניס נהדר גם כאדם וגם כמאמן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

רשמית: יאניס ספרופולוס חוזר ליורוליג. המאמן היווני מונה למאמן הכוכב האדום בלגרד, ויחליף את דושקו איבנוביץ' שפוטר לאחר פתיחת העונה החלשה. ספרופולוס חתם על חוזה לשנתיים.

ספרופולוס לא עבד כלל מאז פיטוריו ממכבי תל אביב לפני כ-20 חודשים. עבור ספרופולוס בן ה-56, הכוכב תהיה קבוצתו השלישית ביורוליג, כשלפני הגעתו לישראל ב-2018 הוא הדריך במשך ארבע שנים גם את אולימפיאקוס וזכה איתה בשתי אליפויות והגיע פעמיים לגמר היורוליג. עם מכבי תל אביב זכה בשלוש אליפויות וגביע.

בתקווה שניתן יהיה לחזור לשחק בישראל עד אז, ספרופולוס צפוי להגיע לביקור ביד אליהו ב-21 בדצמבר, בעוד חודשיים בדיוק.

ספרופולוס יחליף את דושקו איבנוביץ' הוותיק, שהגיע למועדון לפני פחות משנה וזכה עם הכוכב האדום באליפות ובגביע הסרבי בעונה שעברה. איבנוביץ' סיים את תפקידו בעקבות ההפסד לווירטוס בולוניה שהיה השלישי של הקבוצה בארבעה מחזורים ביורוליג.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
חיכה זמן רב בחוץ. יאניס ספרופולוס/דני מרון

הכוכב האדום בנתה סגל חזק מאוד בקיץ והחתימה כמה שחקנים בכירים כמו רוקאס גידרייטיס, שבאז נאפייר, אדם האנגה, מילוש תיאודוסיץ' ויאגו רכז נבחרת ברזיל. למרות זאת היא פתחה רע את קמפיין היורוליג שלה עם שלושה הפסדים וניצחון בודד מול וילרבאן החלשה.

בסרביה נכתב על ספרופולוס ש"הקדנציה שלו במכבי תל אביב שנמשכה שלוש שנים וחצי היא לא משהו שאפשר להתגאות בו - הוא פעמיים לא הצליח לעלות לפלייאוף ביורוליג, וכשפוטר היה במאזן 12:11 ביורוליג - אך עם זאת על ניקולה וויצ'יץ', כולם במכבי מעריכים אותו". לדברי וויצ'יץ', "יאניס נהדר גם כאדם וגם כמאמן. לצערנו, הקורונה הגיעה והרסה את כל מה שבנינו בהתחלה... הוא מסודר מאוד ומתכונן יסודית למשחקים. יש לו אנרגיה נהדרת והשחקנים אוהבים אותו. כל הגישה שלו טובה, וכשנפרדנו כולם היו עצובים. אני בטוח שהוא יסתגל מהר לכוכב האדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully