וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הרצח, בזמן המלחמה: תמונה של היטלר על מסכי הענק באצטדיון

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 11:23

פחות מיממה אחרי הרצח בדטרויט, דמותו של המנהיג הנאצי התנוססה על מסכי הענק באצטדיון הפוטבול של אוניברסיטת מישיגן, שמיהרה להתנצל: "זה במסגרת חידון, של גורם חיצוני"

בשבועיים האחרנים ארה"ב סוערת מהתגובות באוניברסיטאות השונות במדינה לאירועים בישראל ובמזרח התיכון, כאשר לא רק באוניברסיטאות היוקרתיות נרשמו אירועים קיצוניים עם אמירות קיצוניות של מרצים ודיקנים - אלא גם בקמפוסים רבים נראו הפגנות נגד ישראל של סטודנטים רבים שמצטרפים לקריאות אנטי-ישראליות.

הלילה (בין שבת לראשון) אירעה תקרית נוספת, שלכאורה לא קשורה לישראל, אבל כן נעשתה במקביל למלחמה: מישיגן סטייט הציגה תמונה של אדולף היטלר על מסכי הענק שבאיצטדיון במסגרת חידון לקהל. השאלה הייתה מהי ארץ הולדתו של היטלר, והתמונה הופיעה על המסך הענקי במשך שניות ארוכות, עד שרבים הספיקו להידהם, לצלם ולהעלות את זה לרשתות החברתיות.

אוניברסיטת מישיגן הציגה תמונה של אדולף היטלר על לוח התוצאות הענקי באצטדיון הפוטבול. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
אוניברסיטת מישיגן הציגה תמונה של אדולף היטלר על לוח התוצאות הענקי באצטדיון הפוטבול/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות
סמת'ה וול נשיאת בית הכנסת בדטדרויט, מישיגן נמצאה מתה בפתח ביתה  21 באוקטובר 2023. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
סמת'ה וול נשיאת בית הכנסת בדטדרויט, מישיגן נמצאה מתה בפתח ביתה 21 באוקטובר 2023/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

אחרי הביקורת, ראשי האוניברסיטה הבהירו שמדובר בחידון שנערך על ידי גורם חיצוני, אבל לא התנערו מאחריות: "אנחנו מודעים לתוכן הלא ראוי שהועלה על ידי גורם חיצוני, אנחנו מביעים את צערנו, ומבהירים שזה לא מייצג את ערכי המוסד". כמו כן האוניברסטה הבהירה שמעתה תפקח בצורה קפדנית יותר על התכנים שמועלים.

אגב, התמונה של היטלר הגיעה אחרי חשד לתקרית אנטישמית קשה במישיגן, כאשר נשיאת בית כנסת בדטרויט, סמנתה וול בת ה-40, נרצחה בדקירות ליד ביתה בדטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully