וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים מתחילים לעזוב את ישראל: וויטינגטון וצ'ילי עברו לספרד

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 12:21

הפורוורד של עירוני קרית אתא עבר לפלנסיה, רכז הפועל אילת לבראוגן. הקבוצות מחכות להודעת המנהלת וחוששות מחזרה מוקדמת מדי של המשחקים

שחקנה של עירוני קרית אתא גרג וויטינגטון עזב את הקבוצה לטובת פלנסיה מהליגה הראשונה בספרד. הפורוורד, ששיחק לפני כן בישראל בשורות הפועל גלבוע/גליל והפועל באר שבע/דימונה, הפך לזר השני שעוזב את ישראל מאז פרוץ המלחמה אחרי שקודם לכן השאילה באר שבע את כריס בנקסטון שחתום על חוזה לטווח ארוך לאריס סלוניקי.

העזיבה של וויטינגטון את קרית אתא הגיעה אחרי שהשחקן ויתר על משכורת חודש ספטמבר ועל שאר המחויבויות הכספיות של הקבוצה כלפיו. הוא יצטרף לקבוצה שעלתה העונה מהליגה השנייה בספרד וינסה לעזור לה לשרוד.

שחקן זר נוסף שהתבשרנו היום שעוזב את ישראל זהו ג'ו צ'ילי, רכז הפועל אילת שבראוגן הגרמנית הודיעה על החתמתו. עם קבוצתו החדשה הוא יפגוש את הפועל חולון במסגרת ליגת האלופות.

גרג וויטינגטון, שחקן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
גרג וויטינגטון, שחקן עירוני קרית אתא/מאור אלקסלסי

קרית אתא והפועל אילת הן שתיים מחמש קבוצות בליגת העל שלא משחקות באף מפעל אירופי, ביחד עם הפועל עפולה, הפועל חיפה ועירוני רמת גן, קבוצות שממתינות למעשה להחלטות מנהלת הליגה על מנת שידעו כיצד יוכלו לקיים את העונה הנוכחית. למנהלת הליגה קיימות תוכניות להחזיר את הליגה ב-11 בנובמבר, אך נכון לעכשיו לא יצא מכתב רשמי אל הקבוצות, שחלקן לא אוהבות את הרעיון שלקיים את הליגה בשלב כל כך מוקדם תחת המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully