וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון וייסמן במצב רוח ירוד. הוא מושפע מאוד מהעליהום עליו"

אחרי המתקפה האנטי-ישראלית שהופנתה כלפיו החלוץ חוזר לסגל, אבל גם חושש מהיחס שיקבל מאוהדי גרנאדה. בספרד מדווחים: "הסיטואציה סביבו עדינה"

דקת הדומיה בדורטמונד לזכר קורבנות הטרור בישראל/ספורט1

בגרנאדה עוקבים בדאגה אחרי מה שמגדירים בספרד כ"סיטואציה עדינה מאוד" סביב שון וייסמן. החלוץ הישראלי שנותר מחוץ לסגל גרנאדה למשחק מול אוסאסונה עקב התרעות ביטחוניות, עשוי לחזור לסגל ואפילו לפתוח בהרכב באופן נדיר במשחק מול ויאריאל בעוד שמונה ימים, בשל מצוקת חלוצים בסגל. לוקאס בויה המורחק יעדר ולפי "אס" וייסמן עשוי לקבל את ההזדמנות.

"יתכן שפאקו לופס יאלץ לשלוף את וייסמן, למרות שהוא נמצא במצב רוח ירוד מאוד", כתבו ב"אס". "הסיטואציה סביב וייסמן עדינה מאוד. הוא שיחק 20 דקות בלבד עד כה עונה, אבל הקשיים המקצועיים שלו משניים לחלוטין ביחס למצבו המנטלי. הוא מושפע מאוד מהאירועים האחרונים ומהעליהום עליו".

שון וייסמן שחקן גרנאדה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
"מושפע מהעליהום עליו". וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

בכתבה הסבירו ש"וייסמן לא נסע עם הקבוצה לפמפלונה בגלל התרעות ביטחוניות וחשש אמיתי לשלומו ולא משום שחשש מהתגובה של הקהל, אלא שהתגובה של אוהדי גרנאדה כלפיו, לא בהכרח תהיה טובה יותר".

וייסמן עלה לכותרות בשבוע האחרון בספרד בעקבות התבטאויותיו, שהובילו לתביעות של פלסטינים בספרד כנגדו ולהתרעות בטחוניות. וייסמן הדהד בטוויטר תמונה של מחבלים שנעצרו וקרא "לירות להם בראש". החלוץ גם שיתף פוסט שקורא להטיל 200 טון של פצצות על עזה.

דגלי פלסטין רבים מילאו את היציע באצטדיון אל סאדאר במשחק ביום שישי ומעבר לשירים פרו-פלסטינים האוהדים המקומיים קראו "מוות לווייסמן". הצגת הדגלים כמובן נאסרה על ידי לה ליגה, כך שאוסאסונה עשויה להיענש בעקבות כך. רק השבוע אוהד של אייבר מהליגה השנייה נתפס עם דגל פלסטין באצטדיון, הוא הורחק מהמגרש וככל הנראה גם ייקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully