וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי סיים את העונה במיאמי עם הפסד, אבל זו רק ההתחלה

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 9:22

אינטר מיאמי נכנעה לשארלוט במשחק האחרון של העונה ב-MLS, אבל הטירוף סביב מסי נמשך. המאזן המלא של הפרעוש בארה"ב, והעניין שלא נגמר

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

ליאו מסי חזר להרכב של אינטר מיאמי הלילה (בין שבת לראשון) אבל לא הצליח למנוע את ההפסד של קבוצתו במשחק האחרון שלה בעונת ה-MLS הראשונה שלו, כשאינטר מיאמי נכנעה 1:0 לשארלוט FC לעיני 66,101 צופים באצטדיון בנק אוף אמריקה. מדובר כמובן בכמות צופים שספק אם הייתה מגיעה לאצטדיון למשחק מול מיאמי בתקופה שלפני מסי, שגם הלילה משך את כל תשומת הלב.

מסי היה הקפטן ושיחק את מלוא 90 הדקות על הדשא המלאכותי במשחק חסר משמעות עבור מיאמי, שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף. מנגד שארלוט העפילה לראשונה לפלייאוף ה-MLS. קרווין ורגאס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-13. מסי כמעט השוה בבעיטה חופשית אבל היא נהדפה למשקוף בדקה ה-62 ובנוסף שער נפסל לו בגלל נבדל בפתיחת המחצית השנייה.

ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי. Matt Kelley, GettyImages
ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי/GettyImages, Matt Kelley

מיאמי, שהייתה במקום ה-15 והאחרון במזרח כאשר מסי וכוכבי ברצלונה לשעבר סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה הגיעו ביולי, סיימה במקום ה-14 עם 34 נקודות מ-34 משחקים. הקבוצה ללא ניצחון בששת משחקי הליגה האחרונים שלה (שלושה הפסדים, שלוש תוצאות תיקו) והיו לה ארבעה ניצחונות, ארבעה הפסדים וארבע תוצאות תיקו בליגה מאז שהצטרף מסי לקבוצה.

מאמן אינטר מיאמי, ג'ררדו "טאטה" מרטינו, אמר שקבוצתו סיימה את העונה עייפה מלוח המשחקים העמוס שלה. "היו לנו שלושה טורנירים וזכינו באחד", אמר מרטינו, "הסגל היה מותש. זה לא תירוץ. זו המציאות".

מיאמי ושארלוט נפגשו גם ביום רביעי בתיקו 2:2 בפלורידה. מסי לא שיחק במשחק ביום רביעי - משחק הבית האחרון של מיאמי בעונת ה-MLS - לאחר שכבש את שני השערים עבור ארגנטינה בניצחון 0:2 במוקדמות גביע העולם בפרו ביום שלישי בלילה.

מסי, שעל פי כל ההערכות צפוי לזכות השנה בפעם השמינית בקריירה בכדור הזהב, צפוי לשחק במדי אינטר מיאמי גם ב-5 וב-8 בנובמבר, כאשר הקבוצה תשחק שני משחקי ראווה בסין. זו תהיה הפעם הראשונה שאינטר מיאמי יוצאת לסיבוב מחוץ לארה"ב. לאחר מכן יש לארגנטינה עוד משחקי מוקדמות גביע העולם ב-16 וב-21 בנובמבר - לאחר מכן מסי אמור ליהנות מפגרה ממושכת לפני שאינטר מיאמי תתחיל להתכונן ל-2024.

ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי. Matt Kelley, GettyImages
יש למה לצפות. מסי/GettyImages, Matt Kelley

מסי סיים את העונה עם 11 שערים ב-14 משחקים במדי אינטר מיאמי. הקבוצה הייתה במאזן 8 ניצחונות, תיקו אחד ו-4 הפסדים באותם משחקים; שבעה מהמשחקים הללו היו במסגרת הזכייה של הקבוצה בתואר הראשון שלה אי פעם, גביע הליגות. הוא גם הופיע בחמישה משחקי MLS, פתח שלוש פעמים וכבש שער אחד.

מסי שיחק גם בחצי גמר גביע ארה"ב (טורניר נוסף), אבל נפצע במה שלמעשה חיסל את הסיכויים של אינטר מיאמי להגיע לפלייאוף. מיאמי במאזן של ניצחון אחד, שלוש תיקו ושלושה הפסדים בשבעה משחקים בלי מסי מאז שהצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully