וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "פרץ בחור צעיר שדואג בכל יום למשפחה והחברים שלו"

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 7:23

שוער באיירן מינכן דמע מהספסל בזמן דקת הדומייה להזדהות עם ישראל, אוהדי מיינץ תמכו והמאמן דיבר גם על מזראווי שלא נכלל בסגל: "אנחנו רוצים אווירה טובה בחדר ההלבשה, הנושא הזה ילווה אותנו עוד הרבה זמן". ערבים תוקפים: פרץ זייף את העצב בדקת הדומיה

תקציר: מיינץ - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

חוויה לא פשוטה עברה על דניאל פרץ אמש (שבת) שכמו יתר השחקנים הישראלים ברחבי אירופה נאלץ להתמודד לעיתים עם גלי שנאה, אבל במקרה של השוער הישראלי של באיירן מינכן, הוא חווה דווקא תמיכה בישראל מצד אוהדי באיירן ובעיקר אוהדי מיינץ, אותה ניצחה האלופה אמש 1:3. פרץ ישב על הספסל והתקשה להשתלט על התרגשותו במהלך דקת הדומייה לזכר הנרצחים ממתקפת הטרור הזוועתית של החמאס שבועיים בדיוק לפני המשחק הזה.

פרץ ראה כרזות נגד החמאס ובעד ישראל מצד אוהדי מיינץ ולאחר המשחק גם מאמנו תומאס טוכל תמך כשאמר: "הוא בחור צעיר ומודאג לגבי המשפחה שלו והחברים בישראל בכל יום ובכל ערב".

טוכל התייחס גם לנוסייר מזראווי, שהתבטא נגד ישראל והושעה מהמשחק הזה על ידי באיירן מינכן: "דיברנו איתו, גם בתדריך עם הקבוצה אתמול לפני האימון. יש לי רק ידע חלקי על הנושא הזה. זה מעבר לכדורגל. אנחנו רוצים אווירה טובה בחדר ההלבשה. היתה כנראה חוסר הבנה, הנושא הזה בטח ילווה אותנו עוד הרבה זמן".

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ. INA FASSBENDER/AFP, GettyImages
ערב אמוציונלי. דניאל פרץ/GettyImages, INA FASSBENDER/AFP

כמובן שברשתות החברתיות המלחמה נמשכת, ואחד החשבונות טען שדניאל פרץ "שיחק" את העצב שלו לעיני המצלמות בדקת הדומיה. "סוף סוף מצאנו מתחרה לשחקן ההוליוודי דניאל דיי לואיס", צייץ ח'אליפה אל פאדלי, פרשן בטלוויזיה הכווייתית.

עוד בוואלה!

אחרי המחוות לישראל ביציע: באיירן מינכן ניצחה 1:3 את מיינץ

לכתבה המלאה
אוהדי מיינץ במחווה עם ישראל. מתוך טוויטר, צילום מסך
הכרזות הפרו ישראליות של אוהדי מיינץ/צילום מסך, מתוך טוויטר

סוון אולרייך, השוער ששוב פתח בין הקורות על חשבון דניאל פרץ, התייחס לחזרתו הקרובה של מנואל נוייר ואמר: "אני שמח שנוייר יחזור לשחק איתנו בקרוב כי אני ממש אוהב אותו. אשב על הספסל ואעודד אותו. תמיד נחמד לראות אותו על הדשא. זה ברור לי שכשהוא חוזר, אני אחזור לספסל". אולרייך אומנם לא שמר על שער נקי, אבל סיפק כמה הצלות יפות, שהזכירו שיהיה קשה מאוד לפרץ לקבל את אפודה השוער הראשון, ואפילו השני עם חזרתו הצפויה של נוייר. "הייתה לו הצלה מדהימה במחצית הראשונה, ריפלקס טוב מאוד", אמר מתייס דה ליכט על אולרייך, "הוא היה טוב, ומשרה עלינו הרבה ביטחון, הוא משחק הרבה ונכנס לקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully