וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ליטא לאוהדים: "תמשיכו לקלל את פוטין, אנחנו נשלם את הקנס"

אוהדי נבחרת ליטא קראו "פוטין ה*ין" (בתרגום חופשי) במוקדמות היורו, ההתאחדות נקנסה ויוסטאס לסיצקאס התלהב: "תמשיכו עם זה"

תקציר: ליטא - סרביה 3:1/ספורט1

סיפור משעשע מליטא, כשברקע משחקי מוקדמות יורו 2024 שנערכו ב-10 הימים האחרונים. במשחק אותו אירחו הליטאים נגד הונגריה ביום שלישי האחרון (2:2), האוהדים המקומיים פצחו בקריאות רמות "Putin khuilo!" - בתרגום חופשי מאוד: "פוטין הזין".

בליטא קיים חשש מאוד גדול מניסיון השתלטות של רוסיה, ועל כן גם שנאה יוקדת למנהיג ממזרח. בין המדינות שוררים יחסים מתוחים ואין כמו משחק כדורגל כדי לפרוק קצת. או כדורסל - השירים והקריאות נגד פוטין כבר נשמעו לא פעם במשחקים של ז'לגיריס קובנה במשחקי יורוליג בשנים האחרונות.

באופ"א ממש לא התלהבו מהקריאות נגד פוטין והחליטו להטיל על ההתאחדות הליטאית קנס של 10,000 יורו. בליטא הודיעו שיגישו ערעור ובינתיים מי שלא כל כך התרשם מהעונש הוא המגן הימני יוסטאס לסיצקאס. שחקנה של אולימפיה לובליאנה פנה לאוהדי הנבחרת בסטורי וכתב: "תמשיכו עם הקריאות, אם יהיה צורך אנחנו, השחקנים, נשלם את הקנס".

ככה זה נשמע

שחקן נבחרת ליטא, יוסטאס לסיצקאס. Urs Lindt/freshfocus, GettyImages
יוסטאס לסיצקאס/GettyImages, Urs Lindt/freshfocus

ויש גם את השיר הזה

הקריאה "Putin khuilo!" פופולרית מאוד באוקראינה והיא נשמעת במגרשי כדורגל כבר מ-2014, אז התחילה המלחמה בדונבאס. הקריאה כך כך פופולרית - וגם נחשבת לעלבון גדול - וכבר יש לה רפרנס בעולמות שונים, כולל אומנות ומוזיקה, סטיקרים על מכוניות, גרפיטי על קירות, הפגנות שונות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully