וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתעורר, יש מלחמה!": בוטאקה עדיין לא התגבר על הסיוטים מישראל

שחקן מ.ס. אשדוד סיפר בבלגיה שהתקשה להירדם גם אחרי שנמלט מהארץ, והוריד 4 ק"ג מהלחץ: "אנשים צרחו מרוב פאניקה, זה נראה כמו סרט"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

ג'ורדן בוטאקה חתם לפני חודש בדיוק במ.ס. אשדוד, וכמובן שלא כך הוא דמיין את פתיחת הקדנציה השנייה שלו בכדורגל הישראלי. ב-6 באוקטובר, יום שישי, עשתה קבוצתו את דרכה לנצרת, להתכונן למשחק החוץ מול בני ריינה. בשעה שמונה בבוקר ביום שבת, שחקן הכנף התעורר מדפיקות חזקות בדלתו. "חשבתי שאני חולם", סיפר היום (שבת) לתקשורת הבלגית. "משום מקום, שמעתי דפיקות חזקות. 'תתעורר, יש מלחמה!' צעקו לי מהמסדרון. עדיין קצת ישנתי, אבל הבנתי שזה לא חלום. ראיתי אנשים בוכים, צורחים מרוב פאניקה. ברגע הזה הבנתי שמשהו באמת חמור קרה. זה נראה כמו סרט".

בוטאקה ניסה להמריא כמה שיותר מהר לביתו שבגנט, אבל זו לא היתה משימה קלה. טיסות החלו להתבטל, ובמזל, שחקן מ.ס. אשדוד הצליח להשיג כרטיס טיסה לפריז. אלא שאז נזכר שהדרכון שלו נמצא באשדוד, ובלית ברירה, נאלץ לעשות את דרכו מנצרת בחזרה לעיר הדרומית שהופצצה שוב ושוב ברקטות מעזה: "זה היה כל כך מפחיד, לא היה אף אחד בכביש. מעלי ראיתי טילים עפים באוויר, קצב הלב שלי היה בשמים. לא היה אף אחד באשדוד, רק עשן".

מאשדוד, החל לעשות את דרכו לנתב"ג: "היו חיילים בכל מקום, כל כמה קילומטרים עצרתי במחסום. בינתיים, מטוסי קרב עברו לי מעל הראש. חלק מהזרים האחרים שלנו לא הצליחו למצוא טיסה ונאלצו לישון לילה או שניים בשדה התעופה. המראנו ב-20:00. הטייסים הבטיחו לנו שנצליח להתחמק מטילים. אפשר היה להרגיש את המתח, כל מה ששמעתי היה בכי של תינוקות".

ג'ורדן בוטאקה שחקן מ.ס. אשדוד מול גיא דזנט שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
רגעי חרדה קשים. בוטאקה/לירון מולדובן

לבסוף, הצליח להגיע לפריז ומשם המשיך לגנט. בלילות הבאים, כך סיפר, בקושי הצליח לישון - בכל פעם ששמע רעש חזק הוא התעורר בבהלה, והוריד 4 ק"ג ממשקלו בשל החרדות. "הוא נמצא בקשר קבוע עם קבוצתו וחבריו לקבוצה, אבל עתידו לא ברור", נכתב בתקשורת הבלגית.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully