וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "יש נגד ברצלונה מסע הכפשות חסר תקדים, לא ימצאו כלום"

הנשיא התייחס לתיק נגריירה, עקץ את ריאל מדריד והודה: "קיבלנו החלטות אמיצות שהצילו את המועדון מטרגדיה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

בשנה האחרונה ברצלונה נמצאת בכותרות לא רק מסיבות הקשורות לכדורגל, אלא גם בשל פרשה המאיימת להכתים את תדמיתה. מדובר כמובן ב"תיק נגריירה", פרשת השחיתות שבה נחשד המועדון במתן תשלומים לסגן הנשיא לשעבר של איגוד השופטים הספרדי. בכנס שהחל היום (שבת) לכלל חברי המועדון בברצלונה, הנשיא ז'ואן לאפורטה נשא דברים שהדהדו בכל רחבי ספרד.

"תיק נגריירה הוא בשביל מי שרוצה לפגוע בתדמית של ברצלונה, מי שלא רוצה שהיא תהיה יותר ממועדון", אמר הנשיא, "זה מסע הכפשות בינלאומי חסר תקדים, לא ימצאו כלום כי לא עשינו כלום מהדברים שמאשימים אותנו בהם".

הנשיא המשיך בהחרפת הטונים, וגם שלח מסר ליריבה המרה שבוע לפני הקלאסיקו: "יש לי בשורות לכל האוהדים של ריאל מדריד, נשחזר את ברצלונה הטובה בהיסטוריה. תוקפים אותנו כי אנחנו טובים שוב, אנו בדרך חזרה למצוינות ספורטיבית. הקבוצה עכשיו הרבה יותר יציבה כלכלית".

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
לא פספס הזדמנות לשלוח מסר ליריבה. לאפורטה/רויטרס

לאפורטה נבחר בפעם השנייה לנשיאות ב-2020, והאירוע הבולט בקדנציה שלו עד כה הוא העזיבה של ליאונל מסי בקיץ 2021. הנשיא התייחס למצב הכלכלי של המועדון כיום בהשוואה למצב הרעוע כשנכנס לתפקיד, ואמר: "בעונת 2020/21 הכר היוה 98% מהתקציב, העונה זה עומד על 57% - שזה בטווח המומלץ על פי אופ"א. עשינו את זה תוך כדי שמירה על קבוצה תחרותית, קיבלנו החלטות אמיצות שהצילו את המועדון מטרגדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully