וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מכבדים אותנו": הבעלים של פאו נגד השופטים בהפסד למכבי ת"א

ינאקופולוס רתח על הרחקת עתמאן, ביוון עוקצים את פאו: "נאיבית, לא יכולה להסתכל רחוק אם היא מפסידה לקבוצה שהמלחמה קרעה אותה". וגם: הנתון החריג של סלוקאס, והכוכב והקהל שנעלמו

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

דימיטריס ינאקופולוס, הבעלים של פנאתינייקוס, מעולם לא היה ידוע כאדם שמסתיר את אשר על ליבו. אמש (שישי) ה"קורבנות" של היווני היו שלושת השופטים בהפסד 86:81 למכבי תל אביב בהארכה, זאת בעקבות הרחקת המאמן ארגין עתמאן.

כזכור, במהלך הרבע השלישי נשרקה עבירה רגילה נגד הצהובים בעקבות עצירת התקפה מתפרצת והשופטים הלכו לבדוק במוניטור אם מדובר בעבירה בלתי ספורטיבית. השלישייה החליטה להישאר עם ההחלטה המקורית וגרמה לעתמאן לאבד את שלוותו. המאמן הטורקי שסחב עבירה טכנית מהמחצית הראשונה ספג טכנית שנייה והורחק.

בחשבון האינסטגרם ינאקופולוס תייג את היורוליג והשתלח בצוות השיפוט: "אתם לא מכבדים את ששת התארים שלנו, המותג שלנו, את המשפחה שהשקיעה בכדורסל למעלה מ-30 שנה. לא מכבדים את המאמן שהוכיח את עצמו כטוב באירופה, וחשוב מכך, את האוהדים שלנו. על בסיס מה אתם מצפים לקבל כבוד מאיתנו?"

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Paobc, אתר רשמי
ביוון עצבניים. בראון בניצחון על פאו/אתר רשמי, Paobc

באשר למשחק עצמו, באתונה מאוד מאוכזבים מכך שלא הצליחו להשלים את הקאמבק אחרי שחזרו מפיגור 15 בהפסקה. הירוקים ירדו למאזן 3:1 העונה, וזו הפעם השנייה שהם מפסידים בבית להארכה אחרי שאולימפיאקוס צבעה את הדרבי באדום במחזור הפתיחה.

כריסטוס סרליס, העוזר שהחליף את עתמאן על הקווים, סיכם: "מאוכזבים מהדרך שבה הפסדנו, מכיוון שאנחנו הפסדנו את המשחק הזה בעצמנו. זו הפעם השנייה ברציפות שאנחנו לא מבצעים מספיק עבירות. אנחנו לא קשוחים כמו שאנו צריכים להיות, חסרה לנו הקשיחות ובחלק מהמשחק גם חוכמה".

דינוס מיטוגלו, ממובילי הקאמבק הירוק במחצית השנייה, התייחס לעוד משחק שבו פאו התחילה רע: "ככה אנחנו פותחים משחקים, היריבות בורחות לנו ואז אנחנו צריכים לרדוף כמו משוגעים. נלחמנו, אבל בסוף התעייפנו והפסדנו בגלל הפרטים הקטנים".

הגיבור הטראגי ברגעי הסיום היה קוסטס סלוקאס, הרכש הנוצץ שחצה את הכביש מאולימפיאקוס תמורת חוזה עתק. בפיגור של שלוש נקודות סחט הגארד היווני עבירה לשלוש זריקות, אך הוא דייק רק פעמיים ופספס הזדמנות להשוות. סלוקאס החטיא שלוש זריקות עונשין במהלך המשחק אתמול, וזו הפעם השלישית בלבד שזה קורה לו ב-356 משחקי יורוליג בקריירה העשירה שלו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קוסטאס סלוקאס, שחקן פנאתינייקוס. Paobc, אתר רשמי
פספס בסיום. סלוקאס/אתר רשמי, Paobc

ביוון ניתחו את ההפסד של האתונאים, שבפעם הרביעית העונה קלעו באחת המחציות פחות מ-30 נקודות. "היא נראתה כמו רוח רפאים במחצית הראשונה, קבוצה נאיבית", ניתחו באתר ה"SDNA", שגם סימן כוכב אחד שקורס תחת הציפיות: "חואנצ'ו הרננגומס קלע נקודה ונעלם, זה ברור שהוא חסר ביטחון". ב"גאזטה" הוסיפו כי "אם פאו לא יכולה לנצח קבוצה שהמלחמה קרעה אותה, אז היא לא יכולה להסתכל רחוק מדי העונה ביורוליג, עד אשר תוכיח אחרת".

הצהובים סגרו כעת שבוע כפול בחוץ עם משחקיהם הראשונים מאז פרוץ המלחמה, כאשר המצב בארץ וסידורי האבטחה סביב משחקי הקבוצה הנלווים כך נותנים את אותותיהם. לאולם האואקה הגיעו אתמול 6,400 אוהדים בלבד, זאת לאחר שמול אולימפיאקוס במחזור הראשון התייצבו כמעט 18,000 איש. למשחק מול ולנסיה, שכבר הצליחה למשוך למעלה מ-7,000 העונה, הגיעו 2,800 ספרדים בלבד.

פנאתינייקוס התבשרה גם כי יואניס פפאפטרו, שהחמיץ את המשחק אמש, ייעדר כשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully