וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הבטחנו לעצמנו שנתרכז בכדורסל, גאה בבחורים"

21.10.2023 / 0:01

מאמן מכבי תל אביב נשמע נרגש אחרי הניצחון 81:86 על פנאתינייקוס בחוץ בתום הארכה: "לא היה לנו קל בכלל בשבועיים האחרונים, לא קל לנצח כאן, במיוחד לא בימים הללו"

דקת הדומיה בדורטמונד לזכר קורבנות הטרור בישראל/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (שישי) ניצחון חוץ חשוב ויוקרתי 81:86 על פנאתייניקוס היוונית בחוץ בתום הארכה. הניצחון היה הראשון של הצהובים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" לפני שבועיים, ואחרי ההפסד ביום רביעי האחרון בולנסיה, כשמכבי שומרת על מאזן חיובי של שני ניצחונות מול הפסד בודד.

הקבוצה של עודד קטש שלטה במשחק במחצית הראשונה מול יכולת חלשה של המארחת המבטיחה, וירדה למחצית ביתרון 24:39, כשבונזי קולסון בולט. המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין, מכבי בעטה בדלי, כמעט הפסידה את המשחק, אלא שג'וש ניבו הצליח במהלך גדול לכפות הארכה ולקבוע 72:72 בתום הזמן החוקי. בהארכה שוב שלטה מכבי, הוליכה לאורך כל תוספת הזמן, כמעט שוב החזירה את פאו למשחק, אלא שהחטאת עונשין קריטית של קוסטס סלוקאס נתנה לה את הניצחון. בונזי קולסון בלט עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, לורנזו בראון רשם דאבל דאבל עם 12 נקודות ו-12 אסיסטים אך עם 1 מ-7 מחוץ לקשת בלבד, כשג'ון דיברתולומיאו ותמיר בלאט עם 15 ו-12 נקודות בהתאמה מחפים עליו.

ג'ון דיברתולומאו, ג'וש ניבו, שחקני מכבי תל אביב. Paobc, אתר רשמי
מהלך גדול שלו כפה הארכה. ניבו/אתר רשמי, Paobc

"במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד חוץ מריבאונד ההגנה, עשינו עבודה טובה מאוד. זה לא היה קל בשבילנו בשבועיים האחרונים, הבטחנו לעצמנו שנתרכז בכדורסל, אני גאה מאוד בבחורים שהצליחו לעשות את זה. זה לא קל לנצח כאן, במיוחד בימים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully