וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאל יודע שאוהדי סלטיק יתמכו בו": רוג'רס ניצב לצד עבדה

המאמן הודה שמדובר בסיטואציה רגישה, אולם טוען שהאוהדים, על אף תמיכתם בפלסטינים, לא יפגעו בישראלי: "כולנו במועדון מאחוריו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

פגרת הנבחרות אולי הצליחה להשכיח במעט את הסערה שנוצרה בסלטיק סביב ליאל עבדה, שחקן הקבוצה שדרש מהמועדון לגנות את האוהדים שהניפו דגלי פלסטין וקראו לשחרור עזה שעות ספורות אחרי הטבח שביצע ארגון הטרור חמאס באלפי ישראלים. עם זאת, אוהדי הקבוצה, בייחוד חברי ארגון האולטראס, ממשיכים לקרוא לאוהדים להגיע לאצטדיונים עם דגלי פלסטין, לתמוך בעם הפלסטיני ובחמאס ואף ישנם דיווחים כי בכוונתם להרים תפאורה למען הפלסטינים במשחק ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד ביום רביעי.

בסקוטלנד כבר העלו תהיות אם עבדה יוכל להמשיך לשחק בקבוצה במצב הקיים והיו אף רמזים לכך שהוא יבקש לעזוב בחלון ההעברות שייפתח בינואר, אבל המנג'ר ברנדן רוג'רס ניסה להנמיך את גובה הלהבות כאשר התייחס למעמדו של הישראלי היום. עבדה גם כך פצוע ולא ישותף במשחקי הקבוצה בשבועות הקרובים, אבל כבר הוכיח שאין בכוונתו לתת למועדון להביע תמיכה בפלסטינים ובחמאס בפרט.

ליאל עבדה, סלטיק. Ian MacNicol, GettyImages
המועדון מאחוריו, גם האוהדים לטענת המאמן. ליאל עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

"ליאל יודע שכולנו כאן תומכים בו", אמר רוג'רס ל"סקיי ספורט", "בשנים שלי כאן, אני לא מכיר שחקן שאוהדי סלטיק לא תמכו בו וליאל יודע את זה. ליאל שוחח עם ראשי המועדון ועם גורמים נוספים. נכון, זה נושא רגיש, כואב וקשה, מחזות שאף הורה לא רוצה לראות - אנשים נרצחים ולא משנה באיזה צד, אבל ברור שזה משהו שהוא הרבה יותר גדול מכדורגל ומעבר לתחום האחריות שלנו. ליאל יודע שהוא יזכה מאיתנו לכל התמיכה שהוא צריך, גם מהאוהדים. זו תקופה טראומטית לכל מי שצופה במתרחש ובטח ובטח שזה קשה יותר אם האירועים האלה נוגעים אלייך אישית, אבל נפגשתי עם ליאל לארוחת ערב ושוחחנו על המון דברים. יש לו את התמיכה של כולנו בסלטיק".

רק נזכיר בהמשך לדבריו של רוג'רס, שגם ניר ביטון ששיחק בקבוצה במשך תשע שנים לא ספג מעולם שריקות בוז מאוהדי סלטיק בזמן שהיה שחקן הקבוצה ואף ענד את סרט הקפטן שלה, חרף העובדה שביציעים הונפו דגלי פלסטין בתדירות גבוהה. בימים האחרונים, כאשר ביטון יצא להגנת מדינת ישראל, הוא הותקף ברשתות החברתיות על ידי אוהדי סלטיק שאף ריססו כתובות נאצה קשות נגדו בגלאזגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully