וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי מבין שאנחנו לא יכולים לקחת צד": השפעת המלחמה על גנט

היין ואנהאזברוק נשאל על המלחמה בישראל והודה שאלו ימים לא פשוטים עבור גנדלמן: "אנחנו מכבדים אותו, אבל כל אחד הוא בן אדם שונה"

תקציר, קונפרנס ליג: גנט - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

ביום חמישי ה-5 באוקטובר, פחות מ-48 שעות לפני שהחלה מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ופרצה המלחמה, התארחה מכבי תל אביב אצל גנט במסגרת הקונפרנס ליג. בהרכב של גנט אף פתח הקשר עומרי גנדלמן, שהיה שותף לניצחון 0:2 על החבורה של רובי קין.

גנדלמן נמצא בבלגיה בימים אלו ומנסה להתכונן כרגיל למשחק הליגה ביום ראשון נגד סרקל ברוז' וביום חמישי הבא מול בריידאבליק האיסלנדית בקונפרנס ליג, אבל מאמנו היין ואנהאזברוק הודה היום (שישי) בפני העיתונאים שימים לא פשוטים עוברים על חדר ההלבשה של הקבוצה בעקבות המלחמה והעובדה שלא כולם מחזיקים באותה דעה.

עומרי גנדלמן שחקן גנט במסיבת עיתונאים. KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP, GettyImages
"מבין שאנחנו לא יכולים לקחת צד"/GettyImages, KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP

ואנהאזברוק נזהר בדבריו כאשר נשאל על המלחמה בין ישראל לחמאס ולאחר שהירהר מספר שניות, השיב: "השחקנים מנסים לכבד זה את זה, אבל אף אחד לא שווה. כולנו בני אדם ואנחנו קצת שונים, אבל השחקנים מצליחים לחיות ביחד ועבורי זה חשוב מאוד שנעשה מאמץ לכבד אחד את השני. אנחנו בקבוצה לא צריכים לקבל החלטות, אלא רק להבין שאפשר לחיות בשלום וצריך לאחל לשלום עבור כולם.

"עומרי גנדלמן מאוד מודאג ממה שקורה בישראל, הוא הושפע אישית מהאירועים", המשיך המאמן, "לכל אחד יש זכות להשמיע דעה, אבל עומרי הושפע באופן ישיר. הוא מרגיש את הכבוד שהוא מקבל מהקבוצה והוא גם מבין למה אנחנו לא יכולים לקחת צד. שוחחנו על זה, מדובר במצב לא פשוט ואנחנו מחוייבים לכך שלא ניתן לקיצוניים להרים ראש, אלא נאחד אנשים בתקווה לחיים טובים יותר", סיכם ואנהאזברוק ובין השורות הסביר את ההחלטה לא לתמוך פומבית בגנדלמן או כלל להתייחס למלחמה בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully