וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרח עליו לעיני כל השחקנים: הדרמה באימון מילווקי באקס

טרי סטוטס התפטר מתפקידו החדש כעוזר מאמן, ובארה"ב חשפו את התקרית עם אדריאן גריפין שהובילה לכך, בזמן שיחה עם צמד הכוכבים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

טרי סטוטס החליט אמש (חמישי) להתפטר מתפקידו כעוזר מאמן מילווקי באקס, אליה הצטרף רק בקיץ האחרון לקראת עונת ה-NBA שבפתח. בהמשך לכך, ב"את'לטיק" שכפו אור על התקרית עם המאמן הראשי אדריאן גריפין, שהובילה לפרידה.

מתברר כי ביום שלישי האחרון, בסיומו של אימון קליעות, גריפין הודיע לאנשי צוותו שהוא מעוניין לערוך איתם אסיפה לאחר האסיפה של המאמנים עם השחקנים. כשהאסיפה עם השחקנים נגמרה, סטוטס החל בשיחה עם שני הכוכבים של הבאקס - יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד. המאמן הראשי קרא לו להצטרף לאסיפת המאמנים, אך עוזרו ביקש כמה רגעים עם השחקנים. בשלב זה, גריפין צרח על סטוטס להצטרף לאסיפה של צוות האימון, זאת לעיני הקבוצה כולה.

ב"את'לטיק" הביאו את תגובתו של גריפין המופתע: "הוא בחור נהדר. למדתי ממנו המון בתקופה הקצרה הזאת, הוא היה טוב מאוד בתפקידו. הוא קיבל החלטה אישית, שנצטרך לכבד".

מאמן פורטלנד בלייזרס טרי סטוטס. GettyImages
קדנציה קצרה מאוד. טרי סטוטס/GettyImages

עבור סטוטס זו הייתה הקדנציה השלישית במילווקי, בה שימש כעוזר מאמן בין 1998 ל-2002 וכמאמן ראשי בין 2005 ל-2007. בהצטרפותו לבאקס הוא חזר לאמן אחרי הפסקה של שנתיים, שהתחילה עם פיטוריו מפורטלנד טרייל בלייזרס בה הדריך את לילארד במשך תשע עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully