וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כן, כן וכן! הכוכב האדום תילחם": סטנקוביץ' מגן על ברק בכר

מאמן הכוכב לשעבר מגן על הישראלי שנמצא תחת לחץ וסופג ביקורת: "מי שלקח שלוש אליפויות בחיפה ובבאר שבע יודע לקחת תארים. יש לו סיכוי לעבור שלב באירופה"

תקציר: רדניצקי - הכוכב האדום בלגרד 4:3/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד היא קבוצה שנמצאת תחת המון לחץ בסרביה, ועד עתה העונה היא ספגה שני הפסדים בליגה ומדורגת רק שנייה, כשבאירופה נכנעה למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות אבל יאנג בויז השווייצרית השיגה "רק" תיקו. דיאן סטנקוביץ', מאמנה לשעבר, התראיין בסרביה והביע תמיכה במאמן ברק בכר - כאשר נשאל האם הקבוצה יכולה להתייצב, לשחק גם בחורף באירופה ולזכות בתואר.

"כן, כן וכן", אמר סטנקוביץ', "זו התשובה שלי לשלוש השאלות... מציאותית, זו בכל זאת ליגת האלופות, אי אפשר להגיד 'בטוח ניקח שלוש נקודות נגד יאנג בויז". גם הם בליגת האלופות לא במקרה. זה היה משחק ממש פתוח, שהיה כיף לראות אותו. אני חוזר, זו ליגת האלופות. הקצב באירופה שונה לחלוטין, לא ניתן להשוות אותו. זה היה כואב כשהייתי בכוכב, כשהליגה שלך לא מפיקה את האנרגיה הזו ואת האינטנסיביות הזו שצריך כדי להתחרות באירופה. זו עובדה, אי אפשר לברוח מזה.

"אני מאמין שכשמגיע מאמן חדש צריך לתת לו זמן. אבל אני יודע ש'הכוכב נמדדת בתוצאות' זה משהו שתמיד נוכח. בכר הוא מאמן חדש, הוא מביא רעיונות חדשים, הקבוצה השתנתה מאוד, יש הרבה שחקנים חדשים.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם סרט שחור. מתוך טוויטר, צילום מסך
צריך שקט. בכר/צילום מסך, מתוך טוויטר

"לוקח זמן עד שהם מתייצבים, לוקח זמן עד שהם מוצאים שטף במשחק שלהם - זה בהחלט לוקח זמן. בדרך כלל אומרים שאין זמן בכוכב האדום, אבל אני חושב שמי שזכה בשלושה תארים עם חיפה, ולפני כן שלושה עם באר שבע, זה מישהו שיודע לזכות באליפויות.

"לכן, הוא צריך הסתגלות וזמן, לתזמון ולשיטה. אני מאמין שיש פה איכות וכישרון. אני גם יודע שאוהד של הכוכב דורש לרצות את כל זה מיד. הכוכב תעשה הכל, יש לבכר סיכוי לעבור לשלב הבא באירופה, אני לא יודע אם זה יהיה מהמקום השני או השלישי, ולהמשיך בליגה האירופית, שזה אולי הכי ריאלי.

"תמיד מצפים מהכוכב להיות משהו אחר, והקבוצה הזאת יכולה לעשות את האקסטרה. היא הוכיחה את זה בהיסטוריה שלה. אז היא עדיין במשחק, עדיין מתאגרפת, זה לא בפאתוס וזה לא יהיה בפאתוס!

"לגבי הליגה, כן, יש פיגור נקודות, אני עברתי את זה, שם עשינו מהפך באביב ולקחנו את העניינים לידיים. למרות שאני יודע מה עברנו, אילו הכנות היו לנו, כמה עבודה שקטה הייתה. ממש עבדנו בדם ובדממה. וזה השתלם באביב. אני משוכנע שהכוכב תהפוך את כל המצב לטובתה. אני מאמין בזה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully