וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעדיפה לארח ביוון או קפריסין, אבל חוסר הוודאות נמשך

עודכן לאחרונה: 20.10.2023 / 11:11

הירוקים מחפשים אצטדיון לארח בו אבל צריכים לבחון את עניין האבטחה ומתקני האימונים. השחקנים הזרים עדיין בחו"ל, וברקע פרשת דיא סבע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

אחרי שהתבשרו אמש (חמישי) באופן רשמי על ידי אופ"א שלא ניתן לארח משחקי כדורגל בישראל בתקופה הקרובה, במכבי חיפה בוחנים כעת מספר אופציות במספר מדינות, בהן תוכל לארח הקבוצה את שני משחקי הבית שנותרו לה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

לירוקים נותרו משחקי בית נגד ויאריאל וראן ובין המדינות שכבר נבדקו נמצאות יוון וקפריסין שנמצאות בעדיפות עליונה, אך גם מדינות כמו פולין והונגריה הוזכרו, אם כי בעדיפות נמוכה יותר. עבור ראשי הירוקים מדובר בעניין לא פשוט, שכן חוץ מלמצוא אצטדיון ראוי לשחק בו ומתקן אימונים שבו תוכל הקבוצה להעביר את זמן ההכנה, מתווסף גם נושא סידורי האבטחה, שהופך להיות מרכזי מאוד בימים אלה.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
הרבה שאלות פתוחות. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בשלב זה מתקיימים אימוני הקבוצה בצורה דלילה, בהשתתפות השחקנים הישראלים בלבד, כאשר בתחילת השבוע תיפגש הנהלת המועדון להערכת מצב וצפויות להתקבל מספר החלטות, בין השאר מתי להחזיר לאימונים גם את השחקנים הזרים של הקבוצה, שנמצאים כולם בבתיהם בחו"ל.

ליאור רפאלוב צפוי לשוב לישראל מבלגיה בתחילת השבוע הבא, כאשר בשלב זה לא ברור עתידו של דיא סבע, שנמצא כעת בדובאי וצפוי להיות מוזמן לשיחת הבהרה עם הגעתו חזרה לישראל.
בחיפה מסרבים להירגע מהתנהגותם של סבע ורעייתו, בכל הנוגע להתבטאויות של שניהם ברשתות החברתיות, בזמן שהמדינה שרויה במצב מלחמה, והירוקים עוברים מלוויה ללוויה ומנחמים משפחות שאיבדו את יקיריהן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully