וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס הכניעה את הלייקרס, יוקיץ' להט וניצח את הקליפרס

דוראנט (21) גבר על לברון (19) במפגש הראשון מאז 2018, 100:123 לסאנס. כמעט טריפל-דאבל לכוכב דנבר ב-90:103

שישה משחקי הכנה נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA לקראת פתיחת העונה בשבוע הקרוב. האלופה דנבר רשמה ניצחון על הקליפרס, בעוד שאחת המועמדות לנשל את הנאגטס מהבכורה, פיניקס, גברה על הקבוצה השנייה מהעיר לוס אנג'לס. בוסטון הביסה את שארלוט.

ה-MVP של סדרת הגמר ניקולה יוקיץ' נראה יותר ממוכן לתחילת הדבר האמיתי, כאשר תרם 25 נקודות, 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ב-28 דקות ב-90:103 של האלופה דנבר על הקליפרס. מאמן היריבה טיירון לו העניק מנוחה לכוכבים קוואי לאונרד, פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק, אבל בונז היילנד, שהיה השחקן הבולט בקדם העונה ולהט עם 25 נקודות כבר ברבע השלישי, סובב את הקרסול ונזקק לעזרה כדי לרדת לחדר ההלבשה. עם זאת, בלוס אנג'לס מדווחים כי הקבוצה אופטימית שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו.

פיניקס והלייקרס ייפגשו גם במשחק השני של העונה הסדירה. הלילה נערכה חזרה גנרלית, כאשר לברון ג'יימס וקווין דוראנט התמודדו זה מול זה לראשונה מאז 2018. ג'יימס תרם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-22 דקות, כאשר אנתוני דייויס הוסיף 15 נקודות ו-6 חסימות בזמן דומה על הפרקט, אבל רבע שלישי של 15:35 לזכות הסאנס הכריע את המשחק שאותו סיים KD כקלע הבולט עם 21 ב-17 דקות בלבד, בדרך לניצחון 100:123. בעוד שבוע: המשחק הרשמי בין הקבוצות.

שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט. רויטרס
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט/רויטרס
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' נגד לוס אנג'לס קליפרס. Kevork Djansezian, GettyImages
שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' נגד לוס אנג'לס קליפרס/GettyImages, Kevork Djansezian

הסלטיקס טיילו ל-99:127 בחוץ על ההורנטס עם 20 נקודות של ג'יילן בראון ו-15 של דריק ווייט. לאמלו בול הוביל את הקלעים של שארלוט עם 16, 15 הוסיף ניק ריצ'ארדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully