וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן שוב נעדר מהאימון: "מסתמן שלא ישחק יותר במדי פילדלפיה"

הכוכב נעדר מאז יום ראשון וממשיך לספוג ביקורות בארה"ב. סטיבן איי סמית': "חייב להפסיק להתנהג כך". סקיפ ביילס: "הוא מיגרנה, לוזר"

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

ג'יימס הארדן ממשיך להחרים את אימוני פילדלפיה. הכוכב לא התייצב גם הערב (חמישי), חמישה ימים לפני פתיחת עונת 2023/24, ועתידו בסיקסרס לוט בערפל. ה-MVP לשעבר, שלא שיחק אפילו פעם אחת בטרום העונה, נעדר מאז יום ראשון והמגעים על טרייד ללוס אנג'לס קליפרס תקועים, כשלפי "האתלטיק", פילדלפיה דורשת בתמורה את טרנס מאן לצד בחירת סיבוב ראשון, אך הנשיא לענייני כדורסל בצד השני לורנס פרנק מסרב.

"הופתעתי שהוא בכלל הופיע בפתיחת מחנה האימונים", אמר בריאן ווינדהורסט מ-ESPN. "נטען שהוא בכושר טוב, שהוא מתנהג היטב, כולם הופתעו. הוא הפתיע גם אותי. פילדלפיה היתה משוכנעת שהוא יופיע לאימון אתמול. אני מאמין שלא נראה אותו משחק יותר במדי פילדלפיה, ואני לא מאשים אותו - זה מה שהוא עשה ביוסטון וברוקלין, הוא פחות או יותר פשוט הפסיק לשחק. הוא שוב עושה את זה, זה עבד לו בעבר".

סטיבן איי סמית' פנה ישירות להארדן ואמר: "אתה חייב להתבגר, אתה בן 34, אתה מקצוען, היית בשלוש קבוצות מאז ינואר 2021 - יוסטון, ברוקלין וכעת פילדלפיה. דרשת לעזוב את השתיים הראשונות, ועכשיו אתה דורש לעזוב את השלישית וכנראה גם תצליח. אתה חלק מקבוצה. אני מבין שאתה חושב שדריל מורי שיקר לך, אבל מה עם ג'ואל אמביד? טייריס מקסי? כל האנשים שלא שיקרו אותך? סתם תשאיר אותם באוויר? סתם תמשיך להתנהג ככה? אתה חייב לעצור. מישהו חייב להגיד לו מתישהו שהוא לא יכול להתנהג ככה. אוקיי, שיקרו לך, אבל אי אפשר להתנהג כך, לא בפעם השלישית ברציפות. זו הסיבה שמיאמי לא רוצה אותך, היא לא סומכת עליך".

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
מה יהיה? הארדן/רויטרס

הפובליציסט סקיפ ביילס הוסיף: "ג'יימס הארדן הוא מיגרנה, הוא כאב ראש. נמאס לי כבר לדבר עליו, די כבר. הוא הסיבה שהרייטינג ב-NBA בירידה, אנשים לא רוצים להתעסק בדברים האלה. יש לו מאפיינים של לוזר, הוא לא עשה שום דבר חשוב בפלייאוף, הוא אף פעם לא מופיע כשבאמת זקוקים לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully