וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת אחדות בין אוהדי הכדורגל: "הפועל, מכבי, בית"ר - כולנו צבע אחד"

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 19:21

מכבי חיפה החליטה לבטא את שותפות הגורל של אוהדי הכדורגל בימי המלחמה: "כולנו צבע אחד של שכול". בקבוצה שמחים על החלטת אופ"א: "למי יש ראש לכדורגל"

בווידאו: צה"ל תקף עשרות מטרות צבאיות ברחבי רצועת עזה/דובר צה"ל

אם בימי שגרה חובבי הכדורגל רגילים למאבקים בלתי פוסקים בין אוהדי הקבוצות השונות בליגת העל, הרי שימי המלחמה איחדו את אוהדי הכדורגל בארץ. במכבי חיפה החליטו לבטא את האחדות שנוצרה והכינו פסיפס של אוהדי הכדורגל שנרצחו במלחמה הנוכחית, אוהדים של שלל קבוצות שונות. בפסיפס שהכינו אנשי המדיה של הירוקים נכתב בין היתר "הפועל, מכבי, בית"ר, כולנו צבע אחד. בימים אחרים היריבות הייתה ספורטיבית ולכל מחנה הצבע שלו, בימים אלו כולנו צבע אחד של שכול".

"הפועל, מכבי, בית"ר - כולנו צבע אחד": פסיפס שהכינה מכבי חיפה לזכר אוהדי הכדורגל הישראלי שנהרגו במלחמה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"הפועל, מכבי, בית"ר - כולנו צבע אחד": פסיפס שהכינה מכבי חיפה לזכר אוהדי הכדורגל הישראלי שנהרגו במלחמה/אתר רשמי, מכבי חיפה

הירוקים בשבועיים האחרונים מוצאים עצמם נודדים בין לוויות של אוהדי המועדון, כאשר בנוסף בקבוצה אף שילמו כזכור את שכר הדירה של האוהדת ענבר הימן שנחטפה לעזה. כמו כן שחקני הקבוצה ואנשי המועדון נכחו בפעילויות שונות לעודד את עקורי יישובי עוטף עזה במקומות שונים.

בצד המקצועי , במועדון מרוצים מאוד מההחלטה של אופ"א לדחות את המשחק מול ויאריאל. "למי יש ראש לכדורגל בכלל", תהה שחקן בחיפה, "טוב מאוד שדחו את המשחק. נקווה שנחזור לשגרה ונשמח על המגרש את האוהדים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully