וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו עצרה את הרצף של ולנסיה, ברצלונה דרסה את באיירן

הטורקים הנחילו הפסד ראשון העונה לספרדים עם 73:77 ביתי, לארקין הצטיין עם 15 נקודות. הקלטאנים חגגו ב-59:98 על הבווארים, 75:86 למונאקו על אלבה ברלין, וירטוס בולוניה גברה גם על הכוכב האדום

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

השבוע העמוס ביורוליג הגיע לסיומו הערב (שישי) עם ארבעה משחקים שנעלו את המחזור הרביעי, מעבר לביקור של מכבי תל אביב אצל פנאתינייקוס שהסתיים בניצחון דרמטי של עודד קטש ושחקניו בתום הארכה.

מייק ג'יימס, מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
הוביל את מונאקו לניצחון ביתי ראשון. מייק ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

מונאקו - אלבה ברלין 75:86

אחרי שהכניעה את הכוכב האדום בבלגרד ורשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה, הקבוצה מהנסיכות שבה הביתה והשיגה ניצחון ראשון העונה ביורוליג לעיני אוהדיה. מונאקו הלכה והגדילה את יתרונה ככל שנקפו הדקות, בהובלת מייק ג'יימס שקלע 17 נקודות (71.4 אחוז לשתיים) ומסר 7 אסיסטים והיה השחקן היחיד בשורות המקומיים שקלע בספרות כפולות, אבל זה הספיק לניצחון שני רצוף ואולי כזה שישכיח את ההפסד הביתי ב-24 הפרש לווירטוס. קמבה ווקר שיחק כמעט 13 דקות, קלע 5 נקודות ומסר 3 אסיסטים. אלבה ברלין נותרה ללא ניצחון העונה על אף 17 נקודות שקלע מאט תומאס ו-15 שהוסיף סטרלינג בראון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שיין לארקין, שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
אנאדולו לא הרשימה, אבל זה הספיק לניצחון. לארקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אנאדולו אפס - ולנסיה 73:77

שבעה ניצחונות רצופים רשמה ולנסיה, כולל על מכבי תל אביב ביום רביעי האחרון, אבל הריצה האדירה שלהם הסתיימה באיסטנבול מול הטורקים שהנחילו לכתומים את הפסדם הראשון העונה ביורוליג. אנאדולו, שרק השבוע השיגה ניצחון בכורה העונה במפעל כשהכניעה את וילרבאן החלשה, שוב לא הרשימה ונזקקה לרבע שלישי הגנתי מצוין מבחינתה שבו הותירה את הספרדים על 13 נקודות בלבד כדי להשלים מהפך ולנצח. לשמחת אנאדולו, היא גם נהנתה מחמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות - 15 קלע שיין לארקין (שגם לקח 8 ריבארונדים ומסר 6 אסיסטים), רודריג בובואה תרם 14, וויל קלייבורן ודריוס תומפסון 13 ו-10 קלע טייריק ג'ונס.

שחקני ברצלונה בכדורסל. Borja B. Hojas, GettyImages
ברצלונה נותרה מושלמת עם ניצחון מוחץ/GettyImages, Borja B. Hojas

ברצלונה - באיירן מינכן 59:98

פאבלו לאסו שב השבוע לספרד לראשונה מאז שסיים את תפקידו בריאל מדריד והוביל את באיירן מינכן לניצחון גדול על באסקוניה. היום המשימה כבר הייתה גדולה מדי על הבווארים, שהובסו בידי הקטלאנים שמבחינתם שמרו על מאזן מושלם העונה ביורוליג. ברצלונה ירדה ביתרון 16 נקודות כבר מהרבע הראשון, הגדילה את ההפרש בחלוף בדקות ובסופו של דבר ניצחה ב-39 הפרש בהובלת ג'בארי פארקר שקלע 15 ויאן וסלי שהוסיף 14 נקודות, בעוד ניקו לאפרוביטולה קלע 5 נקודות ומסר 6 אסיסטים ב-14 דקות שבהן שותף. מנגד, סרג' איבקה נעצר על 13 נקודות.

שחקני וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
שנגליה והאיטלקים ממשיכים לחגוג/GettyImages, Roberto Finizio

וירטוס בולוניה - הכוכב האדום בלגרד 79:85

טוקו שנגליה נבחר למצטיין המחזור השלישי אחרי שהוביל את וירטוס לניצחון על אלבה ברלין עם 26 נקודות והערב שוב סיים כקלע המוביל של קבוצתו - הוא אולי הסתפק רק ב-19 נקודות ובולוניה איבדה לקראת הסיום את היתרון הדו ספרתי בו החזיקה, אבל כן עלתה למאזן מרשים של 1:3 העונה ואילו האורחים מסרביה רשמו הפסד שני השבוע, אחרי שנכנעו למונאקו והם נותרו עם ניצחון אחד בלבד במאזנם, זכר למפגש עם וילרבאן. שבאז נאפייר הוביל את קלעי הכוכב עם 23 נק'.

ביום חמישי הבא ייפתח המחזור החמישי: מכבי תל אביב תחזור למונאקו ותתמודד מול הקבוצה שמנעה ממנה כרטיס לפיינל פור בעונה שעברה, בעוד שריאל מדריד תארח את הקלאסיקו מול ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully