וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לימי ווסטברוק וביל? אבדיה כבר מתחנן לכדורים מג'ורדן פול

בזמן שגארד וושינגטון התחמם ולקח על עצמו את המשחק, הפורוורד הישראלי נראה מתוסכל. אנסלד ג'וניור מצא "סימן חיובי" בהופעה שלו: "אהבתי את הפיזיות והמשמעת ההגנתית"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

עדיין מוקדם מאוד לשפוט, אבל המשחק הראשון של דני אבדיה בוושינגטון המתחדשת עלול לרמז על כך שעל אף העזיבות של מספר שחקני מפתח והשינויים הרבים בקבוצה, תפקידו של הפורוורד הישראלי לא באמת השתנה. סימן מקדים לכך ניתן היה לראות במהלך ספציפי במשחק שצד את עיניהם של אוהדי וושינגטון, בו נראה אבדיה עומד מחוץ לקשת השלוש ומתחנן לקבל את הכדור בשעה שג'ורדן פול עסוק במהלך אחד על אחד.

אבדיה נראה מנופף ידיים בתסכול בעוד פול, שהגיע הקיץ מגולדן סטייט וצפוי להיות הגארד הבכיר של הקבוצה, קולע עוד שתי נקודות. פול סיים את המשחק עם 41 נקודות וזרק 19 פעמים מהשדה, בעוד אבדיה הסתפק בשתי נקודות בלבד עם 1 מ-4 מהשדה, והמהלך המדובר עורר פלאשבקים לימיו הראשונים של אבדיה בליגה, בהם ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל שיתפו פעולה בקו האחורי ולקחו חלק ניכר מהזריקות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מתחנן לכדור. מתוך טוויטר, צילום מסך
מראות מוכרים. אבדיה מתחנן לכדור/צילום מסך, מתוך טוויטר

"פול לא חושב בכלל למסור, ודני כבר נראה מיואש", כתבו אוהדי וושינגטון, אבל למרות ההופעה הפושרת והמהלך שהשאיר אותו מתוסכל, בקבוצה הביעו אופטימיות בנוגע לאבדיה. "דני עשה מאמץ אדיר. הוא חזר ומיד קיבל משימה קשה, לשמור על אחד השחקנים הכי קשים לשמירה ב-NBA", אמר מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור, שהחמיא להגנה של אבדיה על כוכב הניקס ג'וליוס רנדל. "ג'וליוס יודע לעשות הכל מהכל, ודני היה מאוד פיזי איתו. אהבתי את המשמעת ההגנתית שלו, הוא לא עשה עבירות מיותרות, וזה היה סימן חיובי".

גם ג'ורדן פול בעצמו שיבח את ההגנה של אבדיה, ואמר: "דני עשה עבודה טובה מאוד בשמירה על ג'וליוס. זה היה המשחק הראשון שלו מאז שחזר, זה טוב לדעת שיש לנו חבר'ה כמוהו שאפשר לסמוך עליהם שישחקו אגרסיבי וחזק, שידחפו את הכדור קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully