וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החלטת אופ"א: מכבי תל אביב מחשבת את צעדיה

19.10.2023 / 9:00

במועדון קיבלו באכזבה את ההתנגדות של זוריה לדחיית המשחק שמתוכנן לשבוע הבא, וממתינים להכרעת אופ"א. אם המשחק יתקיים במועדו, הצהובים עשויים לבקש החלפת ביתיות. על אף הסערה סביב קין: הערכות שימשיך ויחבור לקבוצה כשתחזור לפעילות מלאה

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

שבוע למשחק של מכבי תל אביב מול זוריה האוקראינית במסגרת הקונפרנס ליג ובמועדון עדיין לא יודעים מה תהיה ההחלטה של אופ"א לאור הבקשות של מכבי תל אביב ושל ההתאחדות לכדורגל לדחות את המשחק. במכבי תל אביב קיבלו באכזבה את הודעת האוקראינים אתמול (רביעי), כי הם מתנגדים לדחיית המשחק וכעת ההמתנה היא להחלטת אופ"א, שעשויה להתקבל היום.

רק לאחר פרסום ההחלטה יחליטו במועדון לאיזה כיוון הולכים. אם אופ"א תורה על קיום המשחק במועדו, קרוב לוודאי שתעלה אופציית החלפת הביתיות מאחר שבעוד שבוע המשחק אמור להתקיים באיצטדיון בלומפילד וכרגע אין פעילות של כדורגל בארץ. במקרה של החלפת ביתיות עם האוקראינים או אירוח המשחק בקפריסין או יוון, תצטרך מכבי תל אביב לשוב לפעילות מלאה עם הצוות הזר שלה ועם השחקנים הזרים. כולם שוחררו כבר בשבת הראשונה של המלחמה ובקרית שלום מתאמנים רק הישראלים עם צוות אימון שמורכב ברובו ממאמנים ממחלקת הנוער. רובי קין והצוות שלו יצטרכו במקרה של העתקת האימונים למדינה באירופה, לחבור לקבוצה.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
במכבי תל אביב משדרים עסקים כרגיל. רובי קין/אריאל שלום

סביב קין היתה אתמול סערה גדולה ברשתות החברתיות, אחרי שהופץ כי הוא מחק כל אזכור להיותו מאמן מכבי תל אביב, דבר שהוביל להערכה כי הוא בדרך לסיים את דרכו בקבוצה. במכבי תל אביב טענו לאורך כל הערב אתמול שהמאמן מעולם לא העלה פוסט באינסטגרם על התקופה שלו בישראל וגם מעולם לא כתב ליד שמו כי הוא נושא במשרת מאמן מכבי תל אביב ומכאן שהוא לא פעל להסרת דבר מחשבון האינסטגרם שלו.

על פי מה שיודעים הגורמים בדרג הביניים של מכבי תל אביב, האירי אמור לשוב לאמן את הקבוצה ברגע שמכבי תל אביב תחזור לפעילות מלאה ותתאמן בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully